• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
4

حل مشکلات صنفی خبرنگاران از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شود

  • کد خبر : 27531
  • 05 بهمن 1399 - 14:56
حل مشکلات صنفی خبرنگاران از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شود
در نشست رئیس بسیج رسانه گیلان با نماینده لنگرود در مجلس بر ضرورت تلاش مجلس برای حق مشکلات صنفی خبرنگاران به ویژه بیمه تأکید شد.

به گزارش گیلان شهر ، مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه گیلان پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده لنگرود در مجلس، تربیت نیروهای رسانه‌ای در تراز انقلاب را از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج رسانه برشمرد و اظهار کرد: بسیج رسانه در کشور ۱۴ هزار عضو رسانه‌ای دارد که در راستای تعالی انقلاب اسلامی قلم می‌زنند.

وی به جایگاه گیلان در برخورداری از رسانه‌های مجازی و مکتوب اشاره کرد و گفت: گیلان در تعدد رسانه‌ها در کشور جایگاه برتر را دارد ولی نیازمند کیفی سازی مطالب و محتوا هستیم.

پارسا با بیان اینکه سابقه رسانه در گیلان به بیش از نیم قرن می‌رسد، اضافه کرد: رسانه‌ای بودن میرزا کوچک خان جنگلی با مدیریت نشریه جنگل در شرایط سخت و بحران آن زمان، نقطه عطفی در تبلور رسانه‌ای گیلان بود و بدون شک میرزا افتخار رسانه‌ای گیلانیان است.

وی با اشاره به سلسله نشست‌های بسیج رسانه با نمایندگان مجلس، افزود: این نشست‌ها برای پیگیری مطالبات به حق خبرنگاران و اصحاب رسانه است که بعضی از این مطالبات سابقه سی ساله دارد.

رئیس بسیج رسانه گیلان، اشتغال، بیمه و معیشت را از دغدغه‌های مهم رسانه‌ها و خبرنگاران برشمرد و بیان کرد: دغدغه‌های شغلی، بیمه و معیشت خبرنگاران سبب شده تا برخی از آنها نتوانند به خوبی اثرگذاری شأن را نشان دهند.

پارسا با تصریح بر مشکل سه دهه‌ای بیمه خبرنگاران، از نمایندگان مجلس خواست تا مشکل بیمه خبرنگاران را در مجلس به صورت جدی پیگیری کنند.

وی با اشاره به ظرفیت ارزشمند رسانه و خبرنگاران گیلان، گفت: ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی استان برای تعالی رسانه‌ای از ظرفیت خبرنگاران خوش ذوق و توانمند گیلان استفاده کنند.

رسانه ابزار قدرتمند در دوام و قوام انقلاب اسلامی است

نماینده لنگرود در مجلس در ادامه این دیدار ظرفیت رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف را ارزشمند و اثرگذار برشمرد و اظهار کرد: حضور رسانه‌های انقلابی در عرصه جنگ نرم باید قوی‌تر باشد.

پرویز محمدنژاد با تاکید بر حفظ نظام و انقلاب اسلامی، گفت: یکی از ابزار قدرتمند و اثرگذار حفظ، دوام و قوام انقلاب اسلامی، رسانه است.

وی ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران بازوان توانمند و اثرگذار جامعه در روشنگری موضوعات مختلف هستند، که باید به آنها بها داده شود.

نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در روشنگری، تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران با روشنگری و اطلاع رسانی درست می‌توانند جلوی بسیاری از فسادها را بگیرند و یا کاهش دهند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=27531

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics