• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

بن کارت‌های بانک شهر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل استفاده است

  • کد خبر : 27500
  • 04 بهمن 1399 - 14:58
بن کارت‌های بانک شهر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل استفاده است
معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: امکان استفاده از بن کارت های بانک شهر در نمایشگاه مجازی کتاب تهران وجود دارد.

به گزارش گیلان شهر :حسین ابراهیمیان روز شنبه به خبرنگاران  گفت. اهالی قلمی که بن کارت خرید کتاب بانک شهر و دارای موجودی از سال‌های گذشته را در اختیار دارند و نام و نام‌خانوادگی آن‌ها بر روی کارت حک شده باشد، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک شهر در سراسر کشور و دریافت Cvv۲ و رمز دوم نسبت به استفاده از این بن کارت‌ها در سامانه نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی tehranbookfair.ir اقدام کنند.

وی اظهار داشت:پس از طی این مراحل، بن کارت مذکور مانند سایر کارت‌های بانکی در فرآیند پرداخت نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل استفاده است.
وی ادامه داد: بن کارت‌های بانک شهر صرفا در ایام برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابلیت استفاده دارند و پس از آن استفاده از آن‌ها به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
ابراهیمیان یادآور شد: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب یکم بهمن ماه آغاز شده و علاقمندان به کتاب می‌توانند از کتاب‌های یک هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی حاضر در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بازدید و خرید کنند؛ ۲۱ ناشر استان گیلان در این نمایشگاه حضور دارند.
وی تصریح کرد: هر چند این نمایشگاه عنوان بین‌المللی ندارد اما زمینه مشارکت ۱۸۰ ناشر خارجی با یک هزار عنوان کتاب لاتین و عربی نیز در آن فراهم شده است؛ قابلیت فضای مجازی امکان افزایش تعداد عنوان کتاب از ۱۰۰ هزار مورد بارگذاری شده تا سقف ۳۵۰ هزار عنوان را فراهم کرده است؛ براساس آئین‌نامه،  کتاب‌های منتشر شده از سال ۱۳۹۲ تاکنون از سوی ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه عرضه شده است.
ابراهیمیان یادآور شد: ۵۳۵ نمایشگاه کتاب طی شش سال گذشته در استان برگزار شد که بالغ بر یک میلیون ۱۲۰ هزار نفر از آن ها بازدید کردند؛ برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان طی این سال ها هیچ گاه تعطیل نشد اما امسال این نمایشگاه  بدلیل شیوع کرونا برگزار نشد.
پیش تر  از دانشگاهیان و طلاب استان خواسته شده بود برای بهره مندی از تخفیف ۴۰ درصدی کتاب نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در سایت  www.ketab.ir ثبت نام نمایند.
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم  تا ۶ بهمن ماه در  tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، بن نمایشگاه، ‌ سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
هم اکنون ۱۸۷ انتشارات دارای مجوز در گیلان وجود دارد که از این تعداد ۶۰ ناشر در سال گذشته فعال بودند.ایرنا

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=27500

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics