• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
4
فرمانده انتظامی گیلان

دستگیری ۱۵۸ متهم در رابطه با قاچاق کالا و ارز در گیلان

  • کد خبر : 27414
  • 02 بهمن 1399 - 19:01
دستگیری ۱۵۸ متهم در رابطه با قاچاق کالا و ارز در گیلان
فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف مقادیر بسیار کالای قاچاق در گیلان گفت: در این سه روز و در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۵۸ متهم دستگیر و ۱۵۰ فقره پرونده تشکیل‌شده و تمامی این افراد به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش گیلان شهر ، سردار عزیز الله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی در کشور تبدیل‌شده است، اظهار کرد: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گیلان هم‌زمان با سراسر کشور آغاز و در سه روز گذشته اقدامات خوبی در این خصوص در استان انجام‌شده است.

وی با اشاره به کشف مقادیر بسیار کالای قاچاق در گیلان گفت: در سه روز گذشته و با تلاش مأموران امنیت اقتصادی، ۵۵ تن چوب جنگلی، ۶۶ تن مواد غذایی، هزار و ۸۴۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال، هزار و ۳۳ عدد لوازم جانبی تلفن همراه، ۵۳ هزار و ۳۸۶ قلم لوازم آشپزخانه، ۵۴ دستگاه لوازم‌خانگی قاچاق، هزار و ۹۲۸ قلم لوازم‌آرایشی و بهداشتی و هزار و ۹۶۴ لیتر سوخت در سه روز گذشته در گیلان کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی گیلان یکی از راه‌های تعادل در قیمت کالا را مبارزه با قاچاق دانست و افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده در گیلان ۲۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برآورد شده که آمار بسیار قابل‌توجهی است.

ملکی با اذعان به اینکه نیروی انتظامی با مختل‌کنندگان اقتصاد در گیلان هیچ‌گونه مماشاتی به خرج نمی‌دهد، بیان کرد: در این سه روز و در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۵۸ متهم دستگیر و ۱۵۰ فقره پرونده تشکیل‌شده و تمامی این افراد به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 وی با تأکید بر نقش کریدور شمال به جنوب در اقتصاد گیلان تصریح کرد: کریدور شمال به جنوب به یک ظرفیت ویژه اقتصادی در گیلان تبدیل‌شده و با اجرای طرح‌هایی مثل مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌شدت به اقتصاد استان در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=27414

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics