• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
6

برد سپیدرود رشت در تبریز با چاشنی خشونت

  • کد خبر : 27386
  • 01 بهمن 1399 - 19:29
برد سپیدرود رشت در تبریز با چاشنی خشونت
دیدار دو تیم محتشم تبریز و سپیدرود رشت در هفته پنجم از رقابت‌های لیگ دو کشور با نتیجه دو بر یک به سود نماینده گیلان به پایان رسید.

به گزارش گیلان شهر ، از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته دو  فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز تیم‌های تیم محتشم تبریز و سپیدرود رشت در ورزشگاه شهرداری تبریز به‌ دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو  بر یک به سود سپیدرود رشت خاتمه یافت.

سپیدرود در حالی که بیش از ۲۰ دقیقه در این مسابقه ۱۰ نفره بود موفق شد تا با یک برد دلچسب خارج از خانه اسبش را برای رسیدن به صدر زین کند، حالا رشتی‌ها با جمع کردن حداکثری امتیازات داخل و خارج خانه بیشتر از همیشه به صعود امیدوار هستند، رسیدن به میانگین دو امتیاز از هر مسابقه در هر لیگی صعود به ارمغان خواهد آورد.

 سهیل حق شناس سرمربی سپیدرود در این دیدار مصطفی زینعلی، صادق محرمی، هومن مسعودی، حسام یعقوبی، میثم فردوسی، حسین احمدلو، محمد غلامی، میثم میرپسندیده، میلاد پورمحسن، اویس کردجهان و پویا نزهتی را به میدان فرستاد.

امیرعلی احمدزاده سرمربی محتشم تبریز نیز مهدی محمدیان، فرزاد یوسفیان، علی رضا عبادی، سعید شکیب، علی ناصری، علی اصغر اعرابی، رضا حیدرزاده، رضا نجاری، مهدی غیاثی فرد، بهنام احسانی و حسن فتح الله‌زاده را راهی میدان کرده بود.

 در نخستین دقیقه بازی یک سانتر از سمت راست دروازه سپیدرود برای تیم محتشم بدست آمد که ضربه سر مهدی غیاثی فرد به خارج فرستاده شد.

سپیدرود در ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه پنج کرنر به میزبان داد که البته محتشم سودی از این موقعیت‌های خود نبرد.

در دقیقه ۲۸ بازی فرار پویا نزهتی در عمق دفاع محتشم تا داخل محوطه شش قدم ادامه داشت که پاس عرضی او به هیچکدام از مهاجمان سپیدرود نرسید.

در دقیقه ۳۰ بازی مصدومیت زودهنگام محمد غلامی موجب شد تا سهیل حق شناس به یک تعویض زودهنگام تن دهد.

در ادامه سانتر مواج حسین احمدلو در گوشه هجده قدم به پویا نزهتی رسید تا پویا با یک شوت سر ضرب توپ را به کنج دروازه میزبان وارد کند.

در دقایق پایانی نیمه اول ضربه ایستگاهی میثم فردوسی به فاصله اندک از بالای دروازه محتشم به خارج رفت.

در دقیقه ۴۹ ضربه ایستگاهی رضا نجاری بازیکن محتشم از پشت محوطه جریمه از بالای تیرک افقی راهی اوت شد.

پس از آن در یک رفت و برگشت داخل محوطه شش قدم سپیدرود شوت مهدی احسانی پس از برخورد به اویس کردجهان از دروازه سپیدرود دور شد.

در ادامه بازی در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم با حملات محتشم آغاز شد که این حملات با درخشش مصطفی زینعلی و مدافعان سپیدرود راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۷۳ بازی میلاد پورمحسن پس از اصابت توپ به دستانش توسط داور از بازی اخراج شد تا ضربه پنالتی را رضا نجاری برخلاف جهت مصطفی زینالی وارد دروازه سپیدرود کند.

در اواخر نیمه دوم سانتر مواج اویس کردجهان که از یک ضربه ایستگاهی نواخته شد بر روی سر معین تقوی تازه وارد می نشیند تا او با یک گردش سر زیبا توپ را از بالای دستان محمدیان وارد دروازه محتشم کند.

حاشیه های بازی:
گلزنی پویا نزهتی برای سپیدرود پس از یک سال و چهار ماه و شش روز در حالی رقم خورد که آخرین گل پویا در همین تبریز در ۲۴ شهریورماه در برابر علم و ادب این شهر به ثمر رسید که البته شادی گل نزهتی موجب شد تا این بازیکن تکنیکی ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست بدهد.

وزش باد شدید که در نیمه دوم به ضرر سپیدرود بود از کیفیت بازی به شدت کم کرده بود و کار را برای رشتی ها سخت کرد، در چند صحنه شوت بازیکنان سپیدرود با وزش تند باد توپ را در جهت مخالف به سمت دروازه سپیدرود بازگرداند!

بازی خشن بازیکنان محتشم در چند صحنه موجب مصدومیت سپیدرودی ها شد که علاوه بر تعویض اجباری محمد غلامی مصدومیت های شدیدی را برای میلاد پورمحسن شد.

داور دو دقیقه برای نیمه نخست و پنج دقیقه برای نیمه دوم وقت‌های تلف شده محسوب کرد.

اشتباهات داوری در این بازی هم بسیار درخشان و مطابق معمول بر علیه سپیدرود رخ داد و تیم داوری در کل اعتقادی به اعلام خطا به سود سپیدرود نداشتند.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=27386

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics