• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
10

اجرای تفاهم‌نامه تأمین زمین و اشتغال جامعه ایثارگری

  • کد خبر : 27340
  • 29 دی 1399 - 14:33
اجرای تفاهم‌نامه تأمین زمین و اشتغال جامعه ایثارگری
استاندار گیلان : از تمامی ظرفیت ها برای اجرای تفاهم نامه تأمین زمین و اشتغال جامعه ایثارگری استفاده خواهیم کرد.

به گزارش گیلان شهر : گیلان استاندار در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت ها برای اجرای تفاهم نامه تأمین زمین برای ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و ۲ هزار شغل جامعه ایثارگری استان تأکید کرد و افزود: فرمانداران، جلسات شهرستانی در این خصوص را با اهتمام ویژه برگزار و از ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن و تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه اشتغال استفاده کنند.

ارسلان زارع با اشاره به تأکید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بر توسعه دولت الکترونیک به ویژه در جریان شیوع بیماری کووید ۱۹ افزود: باتوجه به فراهم شدن زیرساخت های استفاده از بستر الکترونیک در اداره ها باید خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مکاتبات دستگاه ها به ویژه انجام استعلامات از این طریق انجام گیرد.
وی در ادامه به برگزاری یادواره های شهدا از طریق فضای مجازی و تلویزیونی و روند انجام پژوهش علمی مبنی بر اثرگذاری یادواره ها از این طریق توسط یکی از دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری مطلوب کنگره ویژه شهدا، آزادگان و ایثارگران زن استان از طریق بستر فضای مجازی و تلویزیونی؛ دستگاه های مرتبط همکاری های لازم را داشته باشند.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود قدرشناسی از مقام ایثارگران و توجه به خانواده های شهدا را از مهمترین دغدغه های مسولان استانی دانست و گفت : دوران دفاع مقدس دوران نمایش اقتدار و عزت ایران اسلامی بود که با تلاش ایثارگران و رزمندگان به ثمر نشست.
زارع با اشاره به اینکه آنچه ملت ایران را از این آزمون بزرگ سرافراز بیرون آورد وحدت و همبستگی آحاد ملت بوده تصریح کرد: در دورانی که همه ی دولتها علیه ایران اسلامی همبستگی داشتند مردم کشورمان با اتحاد و همدلی ، هیمنه پوشالی دشمن را در هم شکستند و با دستانی خالی به پیروزی رسیدند.
وی بر ضرورت قدر شناسی از جان برکفان انقلاب اسلامی و رزمندگان دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون گذشت و فداکاری خانواده های شهداو ایثارگران ست.
علی اوسط اکبری مقدم معاون عمرانی استانداری گیلان هم در این نشست به مشکلات مسکن ایثارگران اشاره و تصریح کرد: باید با تعامل و هم افزایی دستگاه های مجری این مشکل ایثار گران را رفع کنیم.
پاکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز با اشاره به مشکل مسکن ۲۱ جانباز بالای ۷۰ درصد در گیلان از استاندار خواست به رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی به ویژه مسکن جانبازان و ایثارگران توجه ویژه شود.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=27340

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics