• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
7

ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی تالش از سوی متصرف اراضی ملی

  • کد خبر : 27278
  • 27 دی 1399 - 14:29
ضرب و شتم ماموران منابع طبیعی تالش از سوی متصرف اراضی ملی
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش گفت: فردی که به حصارکشی و تصرف اراضی ملی مشغول بود، در مقابل اعتراض و تذکر ۲ مامور این اداره، به آنها حمله‌ور شد و مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش گیلان شهر :آرش شادپور شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز ماموران یگان حفاظت واحد خاله سرا ۵۷ بخش اسالم تالش در حین رفع تصرف هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی، از سوی فرد متصرف مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و یکی از ماموران دچار شکستگی بینی و دیگری بصورت سطحی زخمی شد.

وی ادامه داد: خاطی، ۶ ماه قبل نیز به دلیل تصرف همان اراضی جریمه شده بود و این بار علاوه بر تکرار تخلف، با حمله به ماموران منابع طبیعی بر جرم خود افزود.

در اوایل ماه جاری نیز چهار قاچاقچی چوب آلات جنگلی در منطقه جوکندان تالش، ۲ نیروی منابع طبیعی این شهرستان را مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شده بودند و در ۱۵ همین ماه با همراهی نیروی انتظامی و با حکم‌قضایی دستگیر کردند.

حدود ۴۰ درصد جنگل های گیلان در تالش واقع شده و از نوع جنگل های هیرکانی است و از ۲۴۲ هزار هکتار عرصه منابع ملی در تالش، ۱۷۰ هزار هکتار جنگل، ۷۱ هزار هکتار مرتع و ۲ هزار هکتار شامل اراضی ساحلی است .

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=27278

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics