• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
کل اخبار 9607
3
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان:

تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی گیلان مصداق عینی حرکت جهادی است

  • کد خبر : 24244
  • 04 شهریور 1399 - 9:18
تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی گیلان مصداق عینی حرکت جهادی است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به آمادگی این سازمان در تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل کتابخانه مرکزی رشت، گفت: تکمیل این پروژه مصداق عینی حرکت جهادی است.

به گزارش گیلان شهر : کیوان محمدی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در دست ساخت کتابخانه مرکزی رشت در نشستی با مسئولان اجرایی این پروژه با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و نیز گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: یکی از مصادیق حرکت جهادی تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی استان گیلان و شمال کشور در شهر رشت است.

محمدی با بیان اینکه آیندگان در مورد این اقدام ارزشمند دست اندرکاران و مجریان این کتابخانه بزرگ در گیلان ما را قضاوت خواهند کرد از مدیران کل راه و شهرسازی و کتابخانه های عمومی استان به دلیل پیگیری‌ها در تکمیل این پروژه مهم قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به سبقه فرهنگی مردم گیلان، عقب ماندگی شاخص‌های سرانه مطالعه در استان را به دلیل سرانه اندک فضای مطالعاتی عنوان کرد و گفت: با همگرایی ایجاد شده برای تحقق وعده افتتاح کتابخانه مرکزی رشت تا پایان سال جاری، شاخص‌های مختلف سرانه مطالعه در گیلان نیز با رشد چشمگیری همراه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان تأکید کرد: این سازمان در اختصاص منابع مالی برای پایان دادن به روند احداث این پروژه تا تکمیل نهایی آمادگی لازم را دارد.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=24244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics