• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
2
اسلامی در رودبار مطرح کرد:

۵۱۷ کیلومتر آزاد راه تا خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می شود/ اتوبان قزوین – رشت مشکل اعتباری ندارد

  • کد خبر : 23704
  • 02 مرداد 1399 - 22:28
۵۱۷ کیلومتر آزاد راه تا خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می شود/ اتوبان قزوین – رشت مشکل اعتباری ندارد
وزیر راه و شهرسازی گفت: ۵۱۸ کیلومتر آزادراه تا خرداد سال آینده در کشور افتتاح می‌شود و طول آزادراه‌ها نیز در مجموع به ۳ هزار کیلومتر می‌رسد.

به گزارش گیلان شهر  از رودبار، محمد اسلامی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به روند پروژه ۸ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت – قزوین اظهار داشت: این پروژه یکی از دغدغه‌های همه مردم به‌ویژه مردم منطقه رودبار گیلان است و با دستور رئیس جمهور آغاز شد و هم‌اکنون عملیات کارگاهی آن در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح پروژه آزادراه رشت-قزوین تا بهار سال آینده در گیلان خبر داد و بیان کرد: این پروژه بسیار سنگین و بزرگی است و اصلاً ساده نیست اما همانطور که تعهد دادیم سعی می‌کنیم که تا بهار سال آینده آن را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به اعتبارات پروژه مذکور خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم به پروژه آزادراه رشت قزوین اختصاص یافته و در حال حاضر مشکلی از لحاظ تامین منابع مالی این پروژه نداریم و به همان میزان که کار انجام شود پشتیبانی مالی آن نیز انجام می‌شود.

اسلامی طرح‌های جهش تولید وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۹ را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در راستای تحقق جهش تولید تا خرداد سال آینده ۵۱۸ کیلومتر آزادراه در کشور به افتتاح می‌رسانیم البته از مردادماه امسال سایر پروژه‌ها در این حوزه را یکی پس از دیگری افتتاح می‌کنیم و مجموع آزادراه‌ها به ۳ هزار کیلومتر می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های آزادراه قطعاً اثر قابل توجهی در افزایش کیفیت عبور و مرور خواهد داشت خاطرنشان کرد: افتتاح بزرگراه‌ها همچنان در اولویت است و وزارت راه و شهرسازی نیز در این حوزه دو نگاه یکسان و همزمان به پروژه‌ها دارد.

اسلامی ابراز داشت: وزارت راه و شهرسازی همواره نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های دارای قابلیت پیشرفت و توسعه‌ای همچون آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در کشور دارد و این پروژه‌ها اهداف گوناگونی را دنبال می‌کند و نگاه دیگر ما نیز به پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیگیری پروژه‌های محرومیت‌زدایی، آزادراه‌ها، راه‌های روستایی و بزرگراه‌ها در سال جهش تولید در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است اظهار داشت: امیدواریم که خطوط دوم راه‌آهن و راه‌های روستایی و‌‌ سایر پروژه‌های مذکور را در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/۶۱۲/ح

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=23704

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics