• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9612
4
معاون علمی رئیس‌جمهور در رشت:

زیرساخت‌های لازم‌ برای توسعه کارآفرینی در کشور فراهم می‌شود

  • کد خبر : 23062
  • 10 تیر 1399 - 14:11
زیرساخت‌های لازم‌ برای توسعه کارآفرینی در کشور فراهم می‌شود
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند زیرساخت‌های لازم را فراهم کند تا زمینه لازم برای کارآفرینی و اشتغالزایی جوانان فراهم شود.

به گزارش گیلان شهر ، سورنا ستاری صبح امروز در حاشیه افتتاح سوله‌های استقرار شرکت‌های فناور در مجتمع تحقیقاتی فشتام شهرستان رشت اظهار داشت: استان گیلان همواره از لحاظ نیروی انسانی، زیرساخت‌های فرهنگی و در حوزه کارآفرینی بسیار مستعد است و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به لزوم ارتقای استان گیلان در حوزه بهره‌گیری از دستاوردهای فناورانه، سرمایه‌گذاری و در حوزه پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد: توقع مردم و سیستم دولتی از این استان در حوزه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری بیش از حد فعلی است.

ستاری گفت: خوشبختانه امروز اتفاقات و برنامه‌های خوبی در حوزه بهره‌گیری از دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان با همراهی پارک علم و فناوری گیلان و همچنین دانشگاه گیلان و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان اجرا می‌شود از طرفی قرار است شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان توسعه پیدا کنند و این اتفاق در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این مسیر همدلی مهم‌تر از هر چیزی است خاطرنشان کرد: همدلی ما را به اهداف نزدیک می‌کند این‌که همه بخواهند زمینه لازم برای کارآفرینی و اشتغالزایی جوانان را فراهم کنند و باید از ظرفیت‌های انسانی در جهت توسعه استان استفاده شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به لزوم اهتمام ویژه در جهت استفاده از ظرفیت‌های انسانی ابراز داشت: دولت نیز تلاش می‌کند که در این زمینه زیرساخت‌های لازم را فراهم کند و معتقدم که باید در این زمینه بسیار جدی کار کنیم و کمبودها جبران شود و شاهد ارتقای سرمایه‌گذاری در استان گیلان باشیم.

به گزارش تسنیم، بازدید از شرکت دانش‌بنیان قوای محرکه فرزانگان شهر صنعتی رشت و بازدید از محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد واحد رشت در محل این دانشگاه جزو دیگر برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در گیلان است.

انتهای پیام/۶۱۲/ع+

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=23062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics