• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
4
مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان

امهال سود و دیرکرد اقساط بانک کشاورزی

  • کد خبر : 22789
  • 26 خرداد 1399 - 21:27
امهال سود و دیرکرد اقساط بانک کشاورزی
مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان : بخشودگی سود پس از سررسید و جرائم دیرکرد تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال بخشوده می شود.
به گزارش گیلان شهر :مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان امروز  گفت : بر اساس دستورالعمل اجرایی بند ( ل) بخشودگی سود پس از سررسید و جرائم دیرکرد تسهیلات کمتر از یک میلیارد ریال تا پایان  خرداد تمدید شد.
 
علیرضا طاهری بروجنی  با اشاره به مشاغل الویت دار همانند پرورش آبزیان و گلخانه داران که خسارت دیده اند افزود : دولت دیر کرد پرداخت تسهیلات بانکی آن را بخشیده و بدهکاران فقط اصل وام را پرداخت می کنند. 
 
وی گفت : بدهکارانی که تا پایان ۹۷ سر رسید داشته اند و بدهکاری خود را پرداخت نکرده اند اگر ۲۰ درصد بدهکاری خود را تا پایان مرداد پرداخت کنند می توانند بقیه وام را به روز پرداخت کنند.
 
مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان گفت : براساس قانون بند خ تبصره ۳۳ قانون بودجه افرادی که سر رسید بدهی آنها از تاریخ یکم مهر ۹۶ تا ۳۱ شهریور ۹۸ است و در این مدت خسارت دیده اند می توانند به فرمانداری ها ، جهاد کشاورزی و بانک های کشاورزی مراجعه  تا سود آن بخشیده و تنها اصل وام را پرداخت کنند.
 
علیرضا طاهری بروجنی همچنین به مصوبه شورای پول اشاره کرد و افزود : تولید    کننده گان خسارت دیده می توانند درخواست خود را به کارگروه که ریاست آن بر عهده استاندار است ارائه دهند و بر اساس آن ۷و نیم درصد بدهکاری خود را پرداخت و بقیه آن را در ۵ سال بر اساس قانون تمدید کنند.
 
وی همچنین به بسته حمایتی کرونا هم اشاره کرد و گفت : بدهکارانی که اقساط قرض الحسنه اسفند ، فروردین واردیبهشت  را پرداخت نکرده اند  این ۳ قسط به پایان اقساط موکول خواهد شد. 
 
مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه در اجرای بند خ تاکنون برای ۶ هزار و۸۶۱ نفر با پرداخت ۳۴ میلیارد تومان بخشودگی در نظر گرفته شده است گفت : در اجرای بند ل نیز پارسال ۶ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان بدهی ۵۷۳ نفر جذب و۳۸ درخواست ، واصل شده است.
 
علیرضا طاهری بروجنی در ادامه از تمدید مهلت بیمه برنج ، پرتقال و چای تا پایان خرداد خبر داد وگفت : کشاورزان می توانند برای بیمه محصولات خود به دفاتر خدمات بیمه در سراسر استان  مراجعه کنند یا به صورت غیر حضوری و تلفنی برای صدور بیمه نامه خود اقدام کنند.
لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=22789

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics