• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
3
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور در گیلان

رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان وابسته است

  • کد خبر : 22639
  • 23 خرداد 1399 - 12:35
رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان وابسته است
مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضاء و جوانان در جمعیت هلال احمر محسوب می شود

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛* با حضور محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، نشست با دبیران کانون های دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و آزاد در محل جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد

*?رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان وابسته است*

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور، رشد و تعالی جامعه را وابسته به مشارکت فعال جوانان دانست و گفت: رشد و تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان وابسته است، از این رو نگرش و خط مشی برنامه ریزان جامعه باید معطوف به افزایش نقش مشارکت جوانان به عنوان یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه های غنی، مورد توجه قرار گیرد.

*?جوانان در تصمیم گیری ها و عملکرد جمعیت هلال احمر نقش مهمی را ایفا می کنند*

گلفشان با اشاره به اهداف جمعیت هلال احمر در راستای استفاده از توان و ظرفیت جوانان اظهار کرد: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر استفاده از توان و ظرفیت جوانان و همچنین بهره مندی از مدیریت و حضور آنان در تصمیم گیری هاست که انتظار داریم با فعالیت مداوم آن ها و نشان دادن ظرفیت خود به این خواسته دست یابیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اذعان داشت: روز جمعه ۲۳ خرداد ماه سال جاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با حضور حداکثری جوانان برگزار خواهد.

*?مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضاء و جوانان در جمعیت هلال احمر محسوب می شود*

گلفشان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر دارای ظرفیت بسیاری بالایی از جوانان است که از این حیث این ظرفیت باید از لحاظ کمی و کیفی تقویت شود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، این نهاد را داوطلب محور خواند و گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد داوطلب محور است که جوانان نیز در تصمیم گیری ها و عملکرد آن نقش اساسی ایفا می کنند و مجامع هلال احمر بستری مهم و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضاء و جوانان در جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

گلفشان ضمن اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص اوقات فراغت اعضاء جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال برنامه ریزی هستیم با بررسی روند کاهشی این ویروس و با رعایت پروتکل های بهداشتی اردوهایی را ترتیب دهیم تا اعضاء و هم خانواده های این عزیزان بتوانند بهره مند شوند.

*?با روند کاهشی ویروس کرونا شرایط میزبانی اردوگاه های هلال احمر برای جوانان مهیا می شود*

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به فراهم آمدن شرایط میزبانی ۱۲ اردوگاه هلال احمر در سطح کشور، خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که شب گذشته از اردوگاه مهر انزلی به عمل آمد، مقرر شد تا زیرساخت های اردوگاه مذکور و ۱۱ اردوگاه هلال احمر در سطح کشور فراهم آید تا جوانان عزیزمان بتوانند از خدمات این نهاد عام المنفعه بهره مند شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=22639

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics