• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
4

حضور ۴ نماینده گیلانی در ۳ کمیسیون‌ تخصصی مجلس

  • کد خبر : 22492
  • 21 خرداد 1399 - 16:23
حضور ۴ نماینده گیلانی در ۳ کمیسیون‌ تخصصی مجلس
تکلیف ۴ نماینده گیلانی در مجلس شورای اسلامی برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس روشن شد.

به گزارش گیلان شهر ، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، گروه‌هایی از وکلای ملت هستند که باهدف بررسی دقیق، موشکافانه و تخصصی طرح‌ها و لوایح مطرح‌شده در مجلس تشکیل می‌شوند و در کنار آن به بحث عمیق نظارت نیز بر حس اجرای قوانین نیز می‌پردازند.

پس از آغاز به کار رسمی مجلس یازدهم، فرمی در بین نمایندگان به جهت عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس توزیع شد و وکلای ملت بر اساس تخصص، تجربه، سوابق و فاکتورهای تعیین‌شده تمایلات خود را برای عضویت در کمیسیون متبوعشان را اعلام کردند.

 استان گیلان با ۱۲ نماینده از ۱۱ حوزه انتخابیه در اجلاسیه نخست مجلس یازدهم حضور دارد و در این مسیر، محمدعلی رمضانی دستک، نماینده منتخب مردم آستانه‌اشرفیه به دلیل فوت پیش از ورود به مجلس، نتوانست با کاروان مجلس یازدهم گیلانیان همراه باشد، ازاین‌رو حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر تا برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در خانه ملت نماینده‌ای ندارد.

تاکنون عضویت سید علی آقازاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مشخص‌شده و وی جزو نمایندگانی است که در اجلاسیه نخست مجلس یازدهم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور خواهد داشت.

آقازاده ازجمله نمایندگانی است که در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نیز در همین کمیسیون عضو بوده است.

رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و همچنین نماینده موقت آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در کمیسیون امور داخلی و شوراهای کشور عضو شد.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین خلیل بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس نیز در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عضو شدند.

کوچکی نژاد سابقه حضور در ادوار مجلس شورای اسلامی را دارد و در مجلس پیشین در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عضو شده است.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی در دوره دهم سه عضو گیلانی در کمیسیون بهداشت، دو عضو در کمیسیون آموزش، دو عضو در کمیسیون برنامه‌وبودجه، دو عضو در کمیسیون عمران، دو عضو در کمیسیون اقتصادی و یک عضو در کمیسیون کشاورزی داشت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=22492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics