• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
8

سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا)

  • کد خبر : 22471
  • 20 خرداد 1399 - 23:11
سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا)

باسمه تعالی       دانشجوی گرامی   با سلام، خواهشمند است با توجه به راهنمایی های ذیل، پس از مطالعه دقیق شیوه نامه نقل و انتقال دانشجویی نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه منادا اقدام نمایید.   ۱- زمان ثبت درخواست واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، از […]

باسمه تعالی
 
 
 
دانشجوی گرامی
 
با سلام،
خواهشمند است با توجه به راهنمایی های ذیل، پس از مطالعه دقیق شیوه نامه نقل و انتقال دانشجویی نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه منادا اقدام نمایید.
 
۱- زمان ثبت درخواست واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، از تاریخ ۹۹/۳/۲۵ لغایت ۹۹/۴/۳۱ می باشد. ( ثبت درخواستهای نقل و انتقالات خود را به روزهای آخر موکول نفرمایید.)
۲- با اطلاع کامل از مفاد شیوه نامه و متناسب با شرایط خود، ماده درخواستی را انتخاب نمایید. (تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثرتا ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان پذیر خواهد بود و پس از آن با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد درخواست وجود خواهد داشت.)
۳- آخرین وضعیت درخواست های مواد ثبت شده بر اساس مفاد شیوه نامه نقل و انتقال دانشجویی به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود و متقاضیان میهمانی بر اساس ماده ۱۲-۲ ، می توانند  تا قبل از زمان شروع کلاسها نتایج درخواست خود را از طریق سامانه مشاهده نمایند. (پیگیری وضعیت دانشجویان صرفا از طریق سامانه انجام می گردد و نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای مبدا، مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه نمی باشد)
۴-  از نهایی شدن درخواست خود اطمینان حاصل نمایید.
۵-  از سپردن ثبت درخواست به افراد دیگر خودداری نمایید.
۶- با توجه به اینکه امکان انتخاب چند واحد مقصد در ماده ۱۲-۲ وجود دارد توصیه می شود از این امکان استفاده نمایید تا در صورت عدم کسب امتیاز لازم برای واحد مقصد، اولویت های بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

 

تذکر مهم ۱: پس از اتمام زمان ثبت درخواست نقل و انتقال، امکان ویرایش تبصره و ضابطه انتخابی وجود ندارد. لذا قبل از انتخاب ضابطه مورد نظر شرایط موجود در شیوه نامه را به دقت مطالعه نمایید.

تذکر مهم۲:صحت کلیه مدارک و مستندات بر عهده دانشجو می باشد و در صورت عدم صحت مدارک ارایه شده در هر مرحله از فرایند رسیدگی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است کلیه دانشجویان متقاضی، می بایست دارای شرایط عمومی مندرج در شیوه نامه باشند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=22471

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics