متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی فنی طی تاریخ‌های فوق الذکر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور در رشته‌های ذیل مربوط به موسسه آموزش عالی کوشیار ثبت نام کنند:

نرم افزار کامپیوتر (کد رشته ۲۴۸۵)

نقشه کشی صنعتی (کد رشته ۳۰۳۲)

مکانیک خودرو (کد رشته ۳۲۶۵)

عمران (کد رشته ۴۰۳۸)

معماری (کد رشته ۴۶۵۳)

حسابداری (کد رشته ۵۵۲۰)

به گفته‌ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی کوشیار، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به اینکه پذیرش ۹ رشته از طریق آزمون است، جذب دانشجو در رشته‌های کامپیوتر، مکانیک خودرو، حسابداری و معماری در این دانشگاه از طریق آزمون و جذب دانشجو در رشته‌های عمران و نقشه کشی صنعتی بدون آزمون خواهد بود. آزمون این رشته‌ها در روز جمعه ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

از مزایای ادامه تحصیل در موسسه آموزش عالی کوشیار می‌توان به تخفیف ۱۰۰ درصدی به دانشجویان فرزند شهید، آزاده و جانبازبالای ۲۵ درصد، تخفیف شهریه به دانشجویان رتبه اول تا سوم هر رشته و هر ورودی، تخفیف شهریه به مدال آوران علمی و ورزشی در سطح ملی و جهانی، تخفیف ۱۵ درصدی شهریه ثابت در طول دوران تحصیل برای تحصیل همزمان بستگان درجه یک، برخورداری دانشجویان از وام شهریه و همچنین امکان تحصیل رایگان دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اشاره کرد.

همچنین بر اساس مصوبه این موسسه، متقاضیانی که انتخاب اول آنها موسسه آموزش عالی کوشیار باشد، از پرداخت شهریه ثابت‌ترم اول معاف می‌باشند.

آدرس: رشت، گلسار، خیابان ۸۶

تلفن: ۳۲۱۲۴۴۹۸- ۳۲۱۲۴۴۹۷- ۰۱۳