ارائه خدمات پرداخت الکترونیک از طریق ابزارهای پذیرش در تمامی بخش‌های باشگاه سپیدرود رشت و مجموعه‌های تابعه، ایجاد باشگاه هواداران و ارائه انواع خدمات به اعضا باشگاه از جمله خریدهای تخفیف‌دار، خریدهای اختصاصی، تخصیص جوایز و …، فعالیت‌های تبلیغی و تشویقی توسط طرفین به منظور معرفی خدمات موضوع تفاهمنامه، برگزاری جشنواره‌ها و کمپین‌ها برای اعضای باشگاه هواداران از جمله سایر مفاد این تفاهمنامه است.

کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود در این‌باره گفت: قرارداد سه جانبه باشگاه با شرکت ایران‌کیش و پارس فرناک درباره استفاده از دستگاه‌های پرداخت الکترونیک از جمله پوز و اپلیکیشن باشگاه است که همگی در بستری که ایران کیش برای ما فراهم می‌کند در اختیار هواداران و تمامی صاحبان کسب و کاری که قصد حمایت از این باشگاه را دارند، قرار می‌گیرد.

وی گفت: امید داریم تا با به وجود آمدن این بستر در استان گیلان، امکان تبادلات کاری و مالی را برای هواداران خود در عرصه‌های مختلف به وجود آورده و از سویی از این طریق عوائد اقتصادی نیز نصیب باشگاه شود.

وی افزود: از سویی دیگر راه‌اندازی اپلیکیشن مخصوص باشگاه در اختیار هواداران باشگاه قرار می‌گیرد و مردم رشت می‌توانند به وسیله آن علاوه بر کمک به باشگاه تمامی تبادلات بانکی و مالی خود را از طریق بستر ایران کیش و این اپلیکیشن انجام دهند و این یکی دیگر از مفاد این تفاهمنامه است.

بیات اظهار کرد: باشگاه سپیدرود یک باشگاه قدیمی با پنجاه و یکسال قدمت است و شما نمی‌توانید در رشت کسی را پیدا کنید که این تیم ورزشی را دوست نداشته باشد. این فضای مردمی یعنی بالغ بر یک و نیم میلیون جمعیت گیلان می‌تواند ظرفیت خوبی برای باشگاه و شرکت ایران کیش و تداوم همکاری‌ها در آینده باشد.

تمامی بسترها از سوی ایران کیش فراهم شده است

وحید بهجتی مدیرعامل شرکت پارس فرناک نیز در بخش دیگری از این نشست گفت: این تفاهمنامه پیرو همکاری‌های پارس فرناک و ایران کیش در زمینه‌های توسعه بازار، فناوری دیجیتال، پرداخت الکترونیک و همچنین رفع نیازهایی که تیم‌های ورزشی از لحاظ اقتصادی دارند، امضا شد. طرحی از شرکت پارس فرناک برای باشگاه سپیدرود آماده شد که ایران کیش پشتیبانی فنی و بستر سازی آن را فراهم کرده است. در بخش دیگر، باشگاه هواداری سپیدرود راه‌اندازی و از اپلیکیشن باشگاه رونمایی می‌شود تا هواداران بتوانند تمامی خدمات پرداخت خود را از طریق این پلت فرم که در بستر ایران کیش و البته اپلیکیشن پات (نرم افزار پرداخت این شرکت) انجام دهند. هرچند اپلکیشن سپیدرود رشت شخصی سازی شده و آیکون‌های ویژه باشگاه نیز به آن اضافه می‌شود.

وی گفت: ایران کیش از طریق شعبه رشت تمامی درخواست‌ها مانند بحث نصب و پشتیبانی دستگاه‌ها را انجام می‌دهد. از طریق کانال‌های هواداری سپیدرود درخواست‌ها به ما ارسال و از سمت ما به ایران کیش داده شده تا بحث نصب و پشتیبانی دستگاه‌ها انجام شود.