• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
3

اجرای ۱۲۸ پروژه جهش تولید در گیلان

  • کد خبر : 20736
  • 05 اردیبهشت 1399 - 0:09
اجرای ۱۲۸ پروژه جهش تولید در گیلان

به گزارش گیلان شهر : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، از تصویب ۱۲۸ پروژه جهش تولید در گیلان با اشتغال مستقیم ۶۷۶۴ نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۱ پروژه از ۱۲۸ پروژه جهش تولید مربوط به اقتصاد مقاومتی است. کیوان محمدی در جلسه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که در استانداری گیلان برگزار […]

به گزارش گیلان شهر : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، از تصویب ۱۲۸ پروژه جهش تولید در گیلان با اشتغال مستقیم ۶۷۶۴ نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۱ پروژه از ۱۲۸ پروژه جهش تولید مربوط به اقتصاد مقاومتی است.

کیوان محمدی در جلسه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته ۱۸ پروژه و ۵۳ زیرپروژه اقتصاد مقاومتی داشتیم، اظهار کرد: این پروژه ها توسط ۹ دستگاه اجرایی شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۱ جلسه اقتصاد مقاومتی در استان از مردادماه لغایت بهمن ماه ۹۸، افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان یک پروژه، جهاد کشاورزی هشت پروژه، شرکت توسعه نوغانداری کشور دو پروژه، سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان یک پروژه، آب و فاضلاب شهری دو پروژه، آب منطقه ای یک پروژه، سازمان مدیریت پسماند شهرداری ها یک پروژه، شیلات یک پروژه و پارک علم و فناوری یک پروژه دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، میانگین پیشرفت ۱۸ پروژه اقتصاد مقاومتی گیلان طی سال گذشته را ۸۱ درصد دانست و بیان کرد: شش پروژه دارای پیشرفت فیزیکی صد درصدی است که شامل پروژه های انتقال آب با لوله، تولید انواع خوراک آماده دام و طیور و آبزیان، احداث گلخانه، تولید بذر برنج، پرورش کرم ابریشم و مطالعه و اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری می شود.

محمدی، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری در مسکم مهر رشت را یکی از پروژه های ویژه اقتصاد مقاومتی گیلان دانست و بیان کرد: در حال حاضر چهار پروژه پیشرفت ۹۰-۸۰ درصدی، هفت پروژه پیشرفت ۸۰-۵۰ درصدی و یک پروژه زیر ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

وی از تصویب ۴۱ پروژه اقتصاد مقاومتی گیلان در سال ۹۹ خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها برای ۳۳۱۱ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند که شامل ۱۲ پروژه صنعت، معدن و تجارت با ۱۲۱۹ شغل، ۱۰ پروژه جهاد کشاورزی با ۱۰۴۵ شغل، ۹ پروژه میراث فرهنگی با ۸۳۵ شغل، هفت پروژه آب منطقه ای با ۱۷۲ شغل، دو پروژه نوغانداری با ۳۰ شغل و یک پروژه منابع طبیعی با ۱۰ شغل می شود.

این مقام مسئول، از تصویب ۱۲۸ پروژه جهش تولید در گیلان با اشتغال مستقیم ۶۷۶۴ نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۱ پروژه از ۱۲۸ پروژه جهش تولید مربوط به اقتصاد مقاومتی است و دستگاه های شش گانه صنعت، معدن و تجارت با ۵۱ پروژه، جهاد کشاورزی با ۴۳ پروژه، میراث فرهنگی با ۱۵ پروژه، آب منطقه ای با هفت پروژه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با شش پروژه، شرکت توسعه نوغانداری با سه پروژه، پارک علم و فناوری با دو پروژه و شرکت شهرک های صنعتی با یک پروژه عهده دار اجرا هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=20736
  • ارسال توسط :
  • منبع : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان خبر داد
  • 826 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics