• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
3
رئیس کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد کرونای گیلان خبر داد؛

توزیع تجهیزات بهداشتی بین ۵۹ داروخانه گیلان

  • کد خبر : 20013
  • 24 اسفند 1398 - 17:13
توزیع تجهیزات بهداشتی بین ۵۹ داروخانه گیلان
رئیس کارگروه تولید ، توزیع و نظارت ستاد کرونای گیلان با اشاره به تولید ملزومات و تجهیزات بهداشتی ، از توزیع آنها بین 59 داروخانه استان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ آرش فرزام صفت امروز (شنبه) در جلسه کارگروه تولید، توزیع و نظارت ستاد کرونا که استاندار گیلان نیز حضور داشت، با اشاره به اینکه این جلسه هفتمین نشست کارگروه است، اظهار داشت: در حال حاضر تولید استان در بخش مواد و ژل ضدعفونی از ۲۰۰ هزار عدد در روز گذشته و در برخی ایام، این میزان تولید به ۳۰۰ هزار نیز رسیده است.

وی میزان تولیدات محدول های ضدعفونی در سطح کارخانجات استان را حدود ۳۵ هزار لیتر در روز عنوان و اضافه کرد: تولید ماسک نیز حدود ۵۰ هزار عدد در روز است که قطعا به میزان نیاز مردم نیست ولی تمام توان استان برای تولید به کار گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این تولیدات در اختیار شرکت های توزیع قرار می گیرد، افزود: تولیدات یادشده قبلا بین ۱۴ داروخانه توزیع می شد که اکنون به ۵۹ داروخانه رسیده است.
فرزام صفت ادامه داد: در حال حاضر به دلیل افزایش تولید در محلول های ضد عفونی به دنبال آن هستیم که گستره توزیع آن را به کل داروخانه های استان تعمیم دهیم.
وی با بیان اینکه نیازمندی مصرف الکل واحدهای تولیدی استان بین ۳۰ تا ۵۰ تن است و کمبود الکل مهم ترین مشکل واحد‌های تولیدی است، خواستار تأمین این میزان مصرف برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی توسط وزارت بهداشت شد.
فرزام صفت در خاتمه سخنانش با اشاره به خریدهای انجام شده الکل توسط برخی واحدهای تولیدی از استان های دیگر، خواستار تسریع در ارسال الکل خریداری شده و در اختیار قرار گرفتن آن توسط استان های مبدا شد.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=20013

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics