• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی

آغاز فعالیت فروشگاه اینترنتی در استان گیلان

  • کد خبر : 19928
  • 21 اسفند 1398 - 13:58
آغاز فعالیت فروشگاه اینترنتی در استان گیلان
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) اعلام کرد : فروشگاه اینترنتی اُکالا از فردا در رشت راه اندازی می شود.

به گزارش گیلان شهر ؛ مدیرعامل فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا ) با بیان اینکه فروشگاه اینترنتی اُکالا چند روز پیش در قم آغاز بکار کرد گفت : با توجه به نگرانی های شدید پیرامون افزایش آمار جان باختگان در گیلان : فروشگاه اینترنتی اُکالا از فردا در رشت راه اندازی می شود.

کاظم کلب خانی اعلام کرد : این فروشگاه همچنین فردا در شهرهای کرمانشاه و تبریز راه اندازی می شود.
وی افزود : با توجه به گرایش شدید مردم به خرید اینترنتی، همزمان ارائه خدمات بزرگترین سوپرمارکت آنلاین کشور ( okala) در استان ‌های تهران، البرز، سمنان، یزد، مشهد و کرمان نیز افزایش پیدا کرده است.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) اعلام کرد : با شیوع کرونا و توصیه های مکرر بر ماندن در خانه و حضور نیافتن در اجتماعات ، حجم خرید مردم از فروشگاه های اینترنتی اکالا نسبت به روز های قبل از شیوع این ویروس کرونا، ۳ برابر شده است.
کاظم کلب خانی گفت : پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، گرایش مردم به خرید کالاهای بهداشت فردی، میوه، محصولات پروتئینی افزایش پیدا کرده است و حجم معنی داری از سفارشات مردم به خرید این کالاها اختصاص پیدا کرده است و مصرف کنندگان می توانند به خرید کالاهایی همچون دستکش، ژل ضدعفونی و شوینده از اکالا نیز اقدام کنند.
وی ادامه داد : در حال حاضر بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ قلم کالا با تخفیفات زیاد بر روی اپلیکیشن و سایت اُکالا قابلیت سفارش دهی دارد و تلاش می شود تا خرداد ماه سال آینده این فعالیت در سراسر ایران گسترش یابد.
مدیرعامل فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) اعلام کرد : همه سفیر و جورچین های فروشگاه اینترنتی اُکالا موظف به استفاه از دستکش و ماسک شدند ضمن آنکه تمامی تجهیزات موجود به ویژه صندوق و دستگاه های پز به صورت روزانه و مرتب ضدعفونی می شود.
کاظم کلب خانی گفت : مشتریان این امکان را دارند که از طریق وب سایت و اپلیکیشن اُکالا، کالاهای مورد نیاز خود را با اسکن بارکُد و یا به صورت صوتی ثبت کنند و لیست سفارشات را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=19928

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics