• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
7
استاندار گیلان

برخورد با صنوف متخلف

  • کد خبر : 19828
  • 18 اسفند 1398 - 19:50
برخورد با صنوف متخلف
استاندار گیلان اعلام کرد: با صنوفی که ساعات کار تعیین شده را رعایت نمی کنند ، برخورد قانونی می شود.
 
به گزارش گیلان شهر؛  استاندار گیلان در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا با تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر با تأکید بر اینکه باید با صنوفی که دستورالعمل های تعیین شده را رعایت نمی کنند، برخورد شود گفت: اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی باید به صنوفی که ساعات کار تعیین شده را رعایت نمی کنند اخطار داده و در اسرع وقت این واحدها را تعطیل کنند ؛ فرمانداران هم باید با جدیت بر این فرایند مدیریت و نظارت داشته باشند.
ارسلان زارع با قدردانی مجدد از کادر درمانی ، پزشکان ، پرستاران و نیروهای خدماتی و اداری بخش دولتی و خصوصی و لزوم انعکاس مستمر فداکاری‌های این عزیزان گفت: طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا از دیروز در گیلان با همکاری ۲ هزار بهورز ، بسیجی و نیز مراقبان سلامت با روش های حضوری و غیرحضوری آغاز شده و امیدواریم مردم هم به خوبی همکاری کنند.
وی با تأکید مجدد مبنی بر اینکه نوروز ۹۹ پذیرای هیچ مهمانی نیستیم ، گفت: در این راستا مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی ، نهادها و تمامی بانک ها نیز در استان تعطیل خواهند بود.
وی به پیگیری های مستمر مبنی بر اعلام کمبود نیروی انسانی ، پزشک و پرستار و لزوم تأمین تجهیزات از طریق معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری ، وزیر بهداشت و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اشاره کرد و افزود: گیلان در کانون بیماری کرونا قرار دارد لذا باید وزارت بهداشت در تأمین امکانات و پشتیبانی بیشتر، توجه جدی داشته باشد.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از مدیران آن دسته از بیمارستان های خصوصی که فداکارانه در این ایام همکاری کردند ، افزود: باید ۷۵ درصد ظرفیت بیمارستان های خصوصی برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یابد .
ارسلان زارع تصریح کرد: شرکت های تولیدکننده ملزومات بهداشتی، محلول های ضدعفونی کننده و ماسک بدون هرگونه تعطیلی در مناسبت های مختلف بی وقفه نسبت به تولید با حداکثر ظرفیت اقدام کنند.
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=19828

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics