وی افزود : اعضای هیات مدیره نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا در کنار سرپرست جدید مشکلات باشگاه از جمله معضلات مالی را رفع کنند تا تهدیدی برای این تیم در آینده رخ ندهد .

خلیل زاده عنوان کرد : همچنین با نظر وزیر ورزش و جوانان اعضای جدید هم به هیات مدیره اضافه می شوند تا در آینده تصمیمات بهتری برای باشگاه اتخاذ شود .

رییس هیات مدیره استقلال  که در رشت به سر می برد درباره تعطیلی  رقابت های لیگ و بازی استقلال در روز پنج شنبه برابر سایپا گفت :با توجه به اینکه ویروس کرونا به طرز بدی اپیدمی شده به همین منظور بهترین تصمیم مسئولان ورزش و بهداشت بر این بود که مسابقات را لغو کنند چرا که جان بازیکنان با مردم فرقی نمی کند .

وی ضمن انتقاد از وضعیت بیمارستانهای رشت گفت : گله ای دارم از وضعیت بیمارستان های رشت و با توجه به اینکه در اینجا حضور دارم می بینم که به هموطنان عزیزم خدمات رسانی خوبی نمی شود و تعداد مبتلایان به این ویروس نیز به شدت در حال افزایش است و بیمار ها در رشت سرگردان هستند .

وی گفت : از وزیر محترم بهداشت و درمان می خواهم فکری برای مردم این شهر کند چرا که وضعیت بحرانی و بدی در اینجا حاکم  شده  و بهتر است عملکرد تیم عملیاتی پزشکی بهتر شود چون حفاظت از جان مردم مهم خواهد بود.