• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
کل اخبار 9607
4
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان از در مقابله با کرونا در گیلان

تعیین مراکز ویژه ارائه خدمات مرتبط با کرونا

  • کد خبر : 19732
  • 12 اسفند 1398 - 20:11
تعیین مراکز ویژه ارائه خدمات مرتبط با کرونا
علاوه بر مراکز بهداشتی 11 مرکز خدمات جامع سلامت شهری در شهرستان رشت ، ویژه برای ارائه خدمات مرتبط با کرونا تعیین شده است.
به گزارش گیلان شهر  ؛ نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان از در مقابله با کرونا در گیلان امروز با بیان اینکه علاوه بر مراکز بهداشتی مراکز  ویژه ارائه خدمات مرتبط  با کرونا در شهرستان رشت در نظر گرفته شده است گفت : ۱۱ مرکز خدمات جامع سلامت برای ارائه خدمات مرتبط با ویروس کرونا  تعیین شده است.
دکتر شاد نوش  افزود : در شهر رشت مراکز خدمات  جامع  سلامت  مناطق ۱ تا ۵ 
از ساعت ۸ تا ۲۴ آماده ارایه خدمات به  افراد دارای علایم و مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است. 
وی گفت  : مرکز خدمات جامع سلامت خمام – سنگر – خشکبیجار –لشت نشا –کوچصفهان و امام زاده هاشم  هم  به این افراد خدمات ارائه می کند.
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا در گیلان افزود : دیگر مراکز بهداشتی هم از ساعت ۳۰ و ۷ تا ۳۰ و ۱۴ به مردم خدمات ارائه می کنند.  
دکتر شاد نوش با بیان اینکه از فردا  ۳ مرکز معین  در تالش ، لاهیجان  و آستارا هم از ساعت  ۸ تا۲۴  شب به همراه داروخانه شبانه روزی  آماده ارائه خدمات به شهروندان  است  گفت : این مراکز در تالش پشت  شبکه بهداشت و  داروخانه  شبانه روزی اسماعیلی ، در لاهیجان مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۲ مستقر در بیمارستان ۲۲ آبان و  داروخانه شبانه روزی لطیفی و در آستارا مرکز خدمات جامع سلامت شهید محمد زاده  و داروخانه ی  شبانه روزی حریری است.  
وی با بیان اینکه  آن دسته از افرادی که علائم اولیه کرونا نظیر  تب ، درد ، سرفه خشک و تنگی نفس را دارند  ابتدا باید به مراکز بهداشتی  و خدمات جامع سلامت  مراجعه کنند تاکید کرد : در صورت تایید پزشک این افراد با  نامه برای بستری به مراکز بیمارستانی و درمانی معرفی می شوند.
نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت ودرمان در مقابله با کرونا بار دیگر از مردم گیلان  بصورت جدی خواست  با توجه به گسترش کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس از رفت و آمدهای غیر ضروری در اماکن عمومی پرهیز کنند و فقط نیروهای امداد و خدمات رسان از منزل خارج شوند.
لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=19732

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics