• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
8

اختصاص بیمارستان رازی رشت فقط به بیماران عفونت تنفسی

  • کد خبر : 19671
  • 10 اسفند 1398 - 21:36
اختصاص بیمارستان رازی رشت فقط به بیماران عفونت تنفسی

به گزارش گیلان شهر – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : بیمارستان رازی رشت بر اساس تصمیم گیری انجام شده در شرایط حاضر فقط به بیماران دارای عفونت تنفسی اختصاص داده شد. دکتر محمدرضا نقی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان رازی رشت با حدود ۲۵۰ تخت بیمارستانی برای […]

به گزارش گیلان شهر – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : بیمارستان رازی رشت بر اساس تصمیم گیری انجام شده در شرایط حاضر فقط به بیماران دارای عفونت تنفسی اختصاص داده شد.

دکتر محمدرضا نقی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیمارستان رازی رشت با حدود ۲۵۰ تخت بیمارستانی برای بیماران دچار عفونت تنفسی از جمله مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده، ضمن اینکه در تمام بیمارستان های استان یک بخشی را برای گروه بیماران مبتلا به عفونت تنفسی اختصاص یافته است.

پیش از این حدود ۱۵۰ تخت این بیمارستان برای بستری افراد مبتلا به عفونت های تنفسی از جمله مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده بود. 

وی با بیان اینکه لوازم حفاظت فردی روزانه در اختیار پرستاران، پزشکان و کادر درمانی قرار می گیرد، اظهار داشت: علیرغم همه محدودیت ها و کم و کاستی ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان حداکثر تلاش خود را به کار گرفته و با حمایت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت روزانه وسایل حفاظت فردی در اختیار پرستاران، پزشکان و کادر درمانی قرار می گیرد.

وی بیان داشت: خدمات رسانی به صورت جامع و رومزه در بیمارستان های گیلان به بیماران عفونت تنفسی از جمله مشکوک به کرونا با برنامه ریزی ها و تلاش های مدافعان سلامت مردم در حال انجام است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان درباره راه اندازی آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در این استان خاطر نشان کرد: این آزمایشگاه در شرف راه اندازی است که در اسرع وقت برای تحقق این مهم اقدام می شود.

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=19671

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics