• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
7
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد

آغاز شناسایی مناطق گرفتار برف در گیلان با بالگرد

  • کد خبر : 19305
  • 23 بهمن 1398 - 21:03
آغاز شناسایی مناطق گرفتار برف در گیلان با بالگرد
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مردم خواست جهت کاهش مشکلات موجود همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در بخش های مختلف داشته باشند.

به گیلان شهر /گیلان رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با فراهم شدن امکان پرواز، شناسایی مناطق گرفتار در برف و عیب یابی مسیرهای ارتباطی استان گیلان از طریق بالگرد آغاز شد.

اسماعیل نجار عصر چهارشنبه(۲۳ بهمن ماه) در جریان بازدید هوایی از مناطق برف گرفته استان گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی های هواشناسی، اخطاریه ها و اطلاعیه های لازم درخصوص بارش برف، پیش‌بینی می‌شد که ارتفاع برف در بعضی از مناطق بیش از ۷۰ سانتیمتر باشد.

وی به تمهیدات اندیشیده شده در استان برای مدیریت برف و تقاضا از مردم برای پرهیز از سفرهای غیرضروری نیز اشاره و اضافه کرد: با وجود هشدارها، برخی هموطنان از مسیرهای مختلف اصلی و فرعی به گیلان سفر کردند که در منطقه امامزاده هاشم و سراوان، درگیر برف شدند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: در جهت رفع این مشکل استانداری گیلان، دستگاه های اجرایی و به ویژه راه و شهرسازی اقدامات مطلوبی انجام دادند و در این رابطه تعداد زیادی از مسافران را به صورت اضطراری اسکان و امکاناتی را در اختیارشان قرار دادند.

نجار با بیان اینکه برق بسیاری از مناطق شهری و روستایی هم وصل شده است، افزود: اعتباری نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه برای این کار پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ اکیپ وزارت نیرو از استان‌های دیگر به گیلان اعزام شده اند،گفت: به سبب مسدود بودن راه و عدم امکان پرواز بالگرد طی روز گذشته، امروز از اولین ساعتی که امکان پرواز میسر شده، عیب یابی مسیرها از طریق بالگرد نیز آغاز شد.

نجار با بیان اینکه تلاش ها برای اتصال برق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه قطعی گاز در گیلان وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مردم خواست جهت کاهش مشکلات موجود همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در بخش های مختلف داشته باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=19305

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics