• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4

کولاک قایقرانان گیلانی در روز نخست مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا+عکس

  • کد خبر : 17323
  • 03 آبان 1398 - 16:08
کولاک قایقرانان گیلانی در روز نخست مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا+عکس
دو قایقران گیلانی عضو تیم ملی روئینگ کشورمان با اقتدار به مرحله پایانی رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا راه پیدا کردند.

به گزارش گیلان شهر ، روز نخست رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا با پیکار پاروزنان آسیایی در دو بخش مردان و بانوان روز چهارشنبه در چونگچو کره جنوبی آغاز شد و نازنین ملایی و هانیه خرسند دو قایقران گیلانی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

نازنین ملایی یکی از شانس‌های کشورمان برای کسب سهمیه المپیک توکیو و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا با رکورد زمان ۷:۵۱٫۳۲ عنوان نخست ماده روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن بانوان را کسب کرده و به فینال این ماده راه پیدا کرد، قایقرانان کره جنوبی، ویتنام، قزاقستان و عربستان به ترتیب در مکان‌های دوم تا پنجم ایستادند و راهی شانس مجدد شدند.

هانیه خرسند دیگر قایقران گیلانی حاضر در این رقابت‌ها در ماده روئینگ دونفره سنگین‌وزن به همراه نازنین رحمانی با رقبای آسیایی پیکار کرده و در رده دوم تعیین خط این ماده ایستادند، زوج خرسند و رحمانی در فینال مسابقات با پاروزنان کره جنوبی، چین، تایلند و ژاپن رقابت می‌کنند.

قایقرانان کشورمان در سایر ماده‌ها نیز درخشان ظاهر شدند، مریم امیدی پارسا با زمان ۸:۷٫۹۴ در صدر گروه دوم رقابت‌های روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان ایستاده و راهی فینال شد، بهمن مرادی با زمان ۷:۹٫۳ به‌عنوان نفر نخست در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن مردان ایستاد و دیگر فینالیست کشورمان در رقابت‌های روئینگ قهرمانی آسیا خواهد بود.

زوج عاقل حبیبیان و سیاوش سعید با زمان ۶:۳۴٫۰۷ در روئینگ دونفره سنگین‌وزن مردان حائز رتبه دوم شده و راهی فینال این ماده شدند، زینب نوروزی و کیمیا زارعی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در مکان دوم ایستاده و موفق شدند به فینال این ماده صعود کنند.

به گزارش گیلان شهر ، تیم ملی روئینگ مردان و بانوان کشورمان با ترکیب عاقل حبیبیان، سیاوش سعیدی، بهمن نصیری، میلاد الله‌وردیان، امیرحسین محمودپور، نازنین ملایی، مریم امیدی پارسا، نازنین رحمانی، هانیه خرسند، زینب نوروزی، شکیبا وقوفی و کیمیا زارعی در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کرد، این مسابقات از یکم تا پنجم آبان ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود.

امیرحسین محمودپور دیگر ورزشکار گیلانی است که در روز دوم مسابقات به میدان می‌رود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

لینک کوتاه : https://gilanshahr.ir/?p=17323

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics