• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 9657
2
?فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش درگیری ملاط لنگرود در کمتر از ۲۴ ساعت!

  • کد خبر : 30484
  • 29 آبان 1400 - 0:05
دستگیری اراذل و اوباش درگیری ملاط لنگرود در کمتر از ۲۴ ساعت!

گیلان شهر :فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار درگیری روستای ملاط این شهرستان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد. ♦️سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه […]

گیلان شهر :فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار درگیری روستای ملاط این شهرستان ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

♦️سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

♦️وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با توجه به دریافت گزارش یکی از شهروندان مبنی بر درگیری افرادی با سلاح سرد با وی و مجروح شدن او، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

♦️فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پس تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهمان که جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، مورد شناسایی قرار گرفتند تصریح کرد: هماهنگی قضایی برای دستگیری این افرد انجام شد.

♦️این مقام انتظامی از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش مورد نظر که با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی مردم و نیز اخلال در نظم عمومی شده بودند، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: طی بررسی‌ها صورت گرفته مشخص شد که علت درگیری اختلافات شخصی بوده است.

♦️سرهنگ سرخوش‌پور اذعان داشت: متهمان ۳۱ و ۳۶ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

♦️وی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=30484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics