• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 9657
4

وزیر ورزش: آماده واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم؛ همه کارها انجام شده است

  • کد خبر : 30348
  • 22 آبان 1400 - 2:07
وزیر ورزش: آماده واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم؛ همه کارها انجام شده است
حمید سجادی وزیر ورزش درمورد وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: آماده واگذاری هستیم و مشکلی نداریم، اتفاقاً مصوبات این کار را نیز دریافت کردیم و از اینجا به بعد خدمت همکاران عزیزمان در وزارت امور اقتصاد و دارایی هستیم. منتظر هستیم تا سازمان خصوصی سازی به سمت واگذاری برود.

به گزارش گیلان شهر :وزیر ورزش درباره واگذاری سرخابی‌ها گفت: ما هیچ مشکلی نداریم و آماده هستیم و از نظرمان هیچ مشکلی وجود ندارد.

حمید سجادی وزیر ورزش درمورد وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: آماده واگذاری هستیم و مشکلی نداریم، اتفاقاً مصوبات این کار را نیز دریافت کردیم و از اینجا به بعد خدمت همکاران عزیزمان در وزارت امور اقتصاد و دارایی هستیم. منتظر هستیم تا سازمان خصوصی سازی به سمت واگذاری برود. از نظر ما کارها انجام و مجوزها را گرفتیم و موافقت نهاد ریاست جمهوری، شخص آقای رئیس جمهور و معاونت حقوقی ایشان را دریافت کردیم و مطالعات نیز انجام شد و خدمت همکاران عزیز در وزارت اقتصاد و امور دارایی منعکس شد تا به سمت سازمان خصوصی‌سازی برود و کارها انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و سازوکارهای نهایی آنجا انجام می‌شود. موافق واگذاری هستیم و مخالفتی نداریم و دعا می‌کنیم زودتر این شرایط انجام و به سمت خصوصی‌سازی پیش بروند. روال کار نیز مشخص شده است و اینکه چند درصد اول شروع می‌شود نیز مدون شده است تا به قول‌مان عمل کنیم. البته بیشتر زحمت را دولت قبل و آقای سلطانی‌فر کشیده بود و به پای خودمان نزنیم.

سجادی تصریح کرد: یکسری زحمات کشیده شده بود و مقدمات انجام شده بود و عزیزان ما زحمت کشیده بودند و به فرآیندی رسیده بوند و ما این فرآیند را ادامه دادیم. چوب جادو نداریم که یکدفعه بزنیم و باید در ورزش قدردان باشیم. قبل از ما زحمت زیادی کشیده شده بود و نشست‌های مختلفی با مجلس و قسمت‌های مختلف گذاشته بودند و ما به مراحل نهایی رسیدیم. در یک برنامه نیز گفته بودم که اگر بخواهیم دو، سه ماه می‌توانیم انجام بدهیم و زوتر از موعد انجام دادیم و منتظریم این کار در حوزه دیگری نهایی شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=30348

خبر های مرتبط

27اردیبهشت
وداع ملوان با جام حذفی
پایگاه خبری گیلان شهر

وداع ملوان با جام حذفی

10اردیبهشت
مشخص شدن حریف ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی
09اردیبهشت
ایران قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics