• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
3

اپلیکیشن درخواست خدمات ” سرویس نما ” رونمایی می شود !

  • کد خبر : 23720
  • 04 مرداد 1399 - 14:04
اپلیکیشن درخواست خدمات ” سرویس نما ” رونمایی می شود !

گیلان شهر :شهروندان رشتی دیگر نگران نباشید! .. از این پس دسترسی به خدمات منزل نه نیاز به مراجعه حضوری دارد و نه تماس تلفنی با متخصصین و یا شرکت ها، کافیست گوشی همراه خودتان را دست بگیرید و وارد وب سایت سرویس نما شوید. خدمات مورد نظر را جستجو کنید و با انتخاب یک […]

گیلان شهر :شهروندان رشتی دیگر نگران نباشید! .. از این پس دسترسی به خدمات منزل نه نیاز به مراجعه حضوری دارد و نه تماس تلفنی با متخصصین و یا شرکت ها، کافیست گوشی همراه خودتان را دست بگیرید و وارد وب سایت سرویس نما شوید. خدمات مورد نظر را جستجو کنید و با انتخاب یک متخصص ماهر و هماهنگی زمان و مکان به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

اطلاعات منتشر شده به نقل از مرکز آمار ایران نشان می‌دهد ۸۸ میلیون تلفن همراه در سال ۱۳۹۷ در کشور مشغول به کار بوده یعنی بیش از ۹۵ درصد از جمعیت کل کشور از تلفن همراه استفاده می‌کنند . صنعت اپلیکیشن‌ها در ایران نشان می‎دهد در سال گذشته بیش از ۱۳۲ هزار برنامه موبایلی فعال بوده است. یکی از برنامه‎های موبایلی محبوب اپلیکیشن‎های خرید است؛ یعنی برنامه‎هایی که به خرید اینترنتی کالا و خدمات کمک می‌کنند. در پایان سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۰۰۰ برنامه از دسته خرید دردسترس کاربران قرار گرفت.

با گسترش استفاده از اپلیکیشن‌هایی در زمینه های مختلف و استقبال مردم از آنها در کشور این بار نوبت سفارش آنلاین خدمات منزل است که با سرمایه‌گذاری قابل توجه در توسعه نرم‌افزار، سخت‌ افزار و آموزش توسط یک اپلیکیشن به نام ” سرویس نما ” برای اولین بار در گیلان ارائه خواهد شد. سرویس نما یکی از پلتفرم‌هایی است که دسترسی به تمام کارهای خدماتی را برایتان تسهیل کرده است .

با انجام چند مرحله ساده در گوشی هوشمند خود به سرعت، بهترین متخصص فنی و خدماتی آموزش دیده و تایید هویت شده را در محله و منطقه خود پیدا کنید و با قیمت مشخص و مناسب به او سفارش کار دهید. سپس با امتیاز دادن به عملکرد او راهنمای ناظران سرویس نما و سایر کاربران در استفاده‌های بعدی از این اپلیکیشن باشید. سرویس نما همواره در افزایش دانش فنی متخصصین خود از طریق آموزش های مختلف تلاش می کند تا به مشتریان خود خدماتی با کیفیت ارایه دهد. قیمت گذاری شفاف تمام‌ خدمات توسط نرم‌افزار از پیش محاسبه می‌شود و مشتری با اطلاع از حدود قیمت می تواند یک انتخاب عالی را تجربه کند. این‌ها ساده‌ترین کاری است که اپلیکیشن جدید « سرویس نما » به زودی ارائه خواهد داد.
علیرضا دانش افروز صاحب امتیاز و بنیانگذار پلتفرم سرویس نما در دلایل و ضرورت های رونمایی از این اپلیکیشن می گوید : این اپلیکیشن که به ‌زودی در شهر رشت رونمایی می‌شود نتیجه تحقیق و توسعه تیم فنی سرویس نما است که با شناسایی مشکلات روزانه در زندگی مردم و بررسی نمونه‌های موفق خارج از کشور، تصمیم گرفته شد تا با استفاده از تکنولوژی روز ، خلاقیت و نوآوری را در زمینه خدمات منزل طراحی و اجرا نماید و در نتیجه زندگی ساده‌تر و راحت‌تری را برای خانواده های ایرانی فراهم کند. سرویس نما بستری را فراهم نموده است تا همه کسب و کارها بی دغدغه و با پشتیبانی های فنی و آموزشی بتوانند مشاغل خود را توسعه دهند و به بازار آنلاین خدمات بپیوندند. این اپلیکیشن مختص سیستم عامل‌ اندروید است که شما را سریع و به‌ سادگی به یک متخصص تایید شده متصل می‌کند ماموریت اصلی این اپلیکیشن، تایید متخصصین فنی و یا خدماتی ماهر و با تجربه و اخذ تضمین های لازم از نظر هویت و سوابق آنان است. متقاضیان پس از طی کردن مراحل ثبت نام و آموزش گواهینامه عضویت در سرویس نما را دریافت می‌کنند که تایید می‌کند استانداردهای کاری و رفتاری مورد نظر به منظور اعزام به منازل و ادارات را دارند.

دانش افروز در پایان اضافه نمود : پس از این کنترل‌ها، آموزش‌ها و نظارت‌ها اپلیکیشن سرویس نما دریافت این خدمات را به سادگی لمس یک دکمه بر روی موبایل هوشمندتان فراهم می سازد و کافی است با تایید دکمه ثبت سفارش متخصصان محله خود را بیابید، سابقه و میزان رضایت از کارشان را مرور کنید، قیمت خدمات برای روز مورد نظر را مشاهده کنید و سپس خدمات مورد نیاز خود را رزرو کنید؛ کارشناسان و ناظران کیفی این اپلیکیشن با پشتیبانی همه روزه در کنار تان خواهند بود تا مشکلات را بررسی کنند و در نتیجه رضایتمندی شما از خدمات انتخابی شما را تضمین دهند. بی شک سرویس نما تجربه جدید و جذابی از سادگی، سرعت، دقت، اطمینان و امنیت را در دریافت خدمات ارائه خواهد داد و به همین خاطر در نظر داریم با رونمایی از آن در شرایط سخت کرونا که آسیب های زیادی به کسب و کارها و خدمات مورد نیاز شهروندان وارد نموده هدیه ای مناسب به کسب و کارها و خانواده‌های ایرانی ارائه دهیم. ما از کلیه متخصصین فنی در رسته های مختلف دعوت می نماییم تا به “شبکه گسترده سرویس نما” ملحق شوند و تجربه ای جدید در کسب و کار و خدمت به شهروندان را فراهم سازند. مرکز پشتیبانی سرویس نما با شماره ۳۳۵۱۰۰۹۷ پاسخگوی سوالات متخصصین و شهروندان گرامی می باشد.

گفتنی است اپلیکیشن سرویس نما در نسخه‌ اندروید طی روزهای آینده در شهر رشت رونمایی می‌شود. بستر این پلتفرم برای ارایه خدمات در سراسر کشور طراحی گردیده و به زودی در دیگر شهرها انواع خدمات را به کاربران خود ارائه می نماید. نخستین استفاده‌کنندگان در شهر رشت از همین حالا می‌توانند با مراجعه به وبسایت اولین سرویس خود را تا ۱۰% تخفیف میهمان سرویس نما باشند. علاوه بر این کاربران سرویس نما می توانند حداکثر تا پایان شهریور از ۱۰% تخفیف ویژه برای تمام خدمات برخوردار گردنند. همچنین سرویس نما به زودی نسخه IOS را برای کاربران این سیستم عامل ارایه می کند. لذا آن دسته از کاربرانی که دارای این نوع سیستم عامل هستند می توانند از وب سایت سرویس نما به نشانی www.servicenama.ir به عنوان راهکار دائمی و همیشگی استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=23720

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics