• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 9648
6
حجت الاسلام حمزه خلیلی

تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به جرایم انتخاباتی

  • کد خبر : 17204
  • 26 مهر 1398 - 14:38
تشکیل شعب تخصصی رسیدگی به جرایم انتخاباتی
رییس کل دادگستری گیلان از تشکیل شعب تخصصی و معرفی قضات ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گیلان شهر ؛ حجت الاسلام حمزه خلیلی در نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی گفت : برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی شعب تخصصی و قضات ویژه رسیدگی به این جرایم مشخص و تعیین شده اند.

وی با تاکید بر جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از عواطف و احساسات مردم و ایجاد التهاب و ناامنی افزود : جرایم انتخاباتی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن رسیدگی می شود و به بعد از برگزاری انتخابات موکول نخواهد شد.
رییس کل دادگستری گیلان ، ارائه اطلاعات درست و اعلام حقایق به مردم را مهمترین راهکار اعتماد سازی در جامعه عنوان کرد و گفت : بیان حقایق حتی اگر به ضرر ما باشد می تواند ، فضای رسانه ای را به سمت و سوی درست هدایت کرده و از وقوع جرائم پیشگیری کند.
حجت الاسلام خلیلی ایجاد فضای نقد پذیری و استقبال از نظرات نقادانه را مثبت ارزیابی کرد و افزود : با ایجاد این فضا می توان از نقدهای مغرضانه و هدف دار که برخی رسانه‌های معاند با مطرح کردن آن به دنبال جذب مخاطب و سیاه نمایی هستند جلوگیری کرد.
وی مهم ترین رسالت رسانه ها به ویژه صدا و سیما را امید آفرینی ، حفظ فضای امن رسانه ‌ای ، اعتماد سازی اجتماعی و بیان مشکلات و انتقاد منصفانه دانست و تصریح کرد : باید مسئولان دستگاه ها در این زمینه با رسانه ملی همراه باشند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=17204

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics