• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
3

خط آهن رشت به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا متصل می‌شود

  • کد خبر : 13205
  • 23 تیر 1398 - 16:14
خط آهن رشت به منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا متصل می‌شود
فرماندار آستارا گفت: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی بندر آستارا، خط آهن بین‌المللی وارد منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا می‌شود.

به گزارش گیلان شهر ، حسن رستم‌زاد ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار داشت: آستارا یکی از مهم‌ترین شهرهای استان و کشور بوده که با دارا بودن مرز آبی، زمینی و ریلی تبدیل به یک شهر بین المللی شده است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه آستارا معدن فرصت‌های سرمایه گذاری است افزود: یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه اقتصادی این شهرستان استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

رستم‌زاد با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستند تصریح کرد: درب فرمانداری این شهرستان بر روی سرمایه‌گذاران باز است و ما آماده رفع مشکلات این عزیزان هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا اظهار داشت: موقعیت‌های گردشگری و تجاری این شهرستان بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند. 

فرماندار شهرستان آستارا اظهار داشت: جذابیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان ایجاد شده و آمادگی کامل خود را در راستای حمایت از این عزیزان اعلام می کنیم.

رستم‌زاد با تاکید بر اینکه هیچ دولتی به تنهایی  قادر به اجرای طرح‌های سرمایه گذاری نیست اعلام کرد: دولت‌ها تنها می‌توانند با حمایت بخش خصوصی اهداف اقتصادی خود را به پیش ببرند.

وی با اشاره به ایجاد خط آهن بین المللی آستارا-آستارا تصریح کرد: دولت با سرمایه‌گذاری و مشارکت جمهوری آذربایجان، خط ریلی آستارا – آستارا را به ثمر نشاند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان را چندین برابر کرد.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به موقعیت ممتاز خط آهن و بندر در این شهرستان افزود: خط ریلی آستارا – آستارا نقطه کانونی کریدور شمال -جنوب است و تاثیر آن در حوزه تجارت خارجی غیرقابل انکار است.

رستم‌زاد درباره امکان اتصال خط آهن رشت -آستارا به داخل محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی بندر آستارا این خط آهن وارد منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا می‌شود.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=13205

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics