• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
5

خریداری ۱۵ دستگاه اتوبوس با امکانات لازم برای معلولان

  • کد خبر : 13600
  • 25 تیر 1398 - 11:52
خریداری ۱۵ دستگاه اتوبوس با امکانات لازم برای معلولان
مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به انجام کارهای تخصصی برای مناسب‌سازی معابر عمومی گفت: با تلاش مسؤولان مربوطه و همکاران ما در بهزیستی استان، کارهای خوبی ازجمله مناسب‌سازی پارک‌ها، پل‌ها، محل عبور عابران پیاده انجام‌شده و ۱۵ دستگاه اتوبوس با امکانات لازم برای سوارشدن معلولان خریداری‌شده است.

به گزارش گیلان شهر ، حسین نحوی نژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شاخص مناسب‌سازی اماکن عمومی برای معلولان، اظهار کرد: وضعیت برای تردد معلولان در استان گیلان مناسب نیست زیرا این شاخص در کشور ۳۹ درصد و در گیلان ۲۹ درصد است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مناسب‌سازی معابر عمومی برای سالمندان گفت: بر اساس استانداردها چهار شاخص ورودی، سرویس بهداشتی، سطوح شیب‌دار و آسانسور برای مناسب‌سازی معابر عمومی سالمندان سنجیده می‌شود که باید توسط ستاد مناسب‌سازی ارزیابی شود‌. 

مدیرکل بهزیستی گیلان با اذعان به اینکه در استان گیلان معلولان باید در بهترین شرایط به زندگی خود ادامه دهند، تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار ۴۶ هزار معلول گیلانی در مددجوی بهزیستی هستند که ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر آن  معلول جسمی حرکتی بوده که باید برای این افراد بهترین شرایط برای تردد ایجاد شود‌.

نحوی نژاد با اشاره به انجام کارهای تخصصی برای مناسب‌سازی معابر عمومی افزود: با تلاش مسؤولان مربوطه و همکاران ما در بهزیستی استان، کارهای خوبی ازجمله مناسب‌سازی پارک‌ها، پل‌ها، محل عبور عابران پیاده انجام‌شده و با کمک شهرداری و شورای اسلامی رشت  ۱۵ دستگاه اتوبوس با امکانات لازم برای سوارشدن معلولان خریداری‌شده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷
فارس 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=13600

برچسب ها

خبر های مرتبط

23اسفند
هشدار به تاکسی‌های اینترنتی؛ مردم را گروگان نگیرید!
سامانه ۱۳۵ آماده دریافت گزارش تخلف

هشدار به تاکسی‌های اینترنتی؛ مردم را گروگان نگیرید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics