• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
2

افتتاح سه پروژه عمرانی شهرداری چاف و چمخاله

  • کد خبر : 13781
  • 28 تیر 1398 - 22:57
افتتاح سه پروژه عمرانی شهرداری چاف و چمخاله

طرح سالم‌سازی بانوان چمخاله ، طرح سالمسازی چاف و پارک جنگلی توسکا عصر پنج شنبه( ۲۸ تیر) با حضور دکتر جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار گیلانشهر از لنگرود، طرح سالم‌سازی بانوان چمخاله ، طرح سالمسازی چاف و پارک جنگلی توسکا عصر پنج شنبه( ۲۷ تیر) با حضور دکتر جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها افتتاح شد.

دکتر مهدی جمالی نژاد در این مراسم با بیان اینکه پروژه های خلاقانه و نوآورانه ای زیادی در این شهرستان افتتاح شد، گفت: پروژه های شهرداری چاف و چمخاله از لحاظ ابتکاری، ستودنی است.

معاون عمرانی وزیر کشور با اشاره به شرایط و وضعیت اقتصادی کشور و نوسان قیمت‌ها، افزود: اقدامات انجام شده شهرداران در این شرایط قابل تحسین است و این‌ نشان دهنده هم افزایی و همگرایی مجموعه شهرداری و شورای شهر است.

وی با بیان اینکه شهرهای دانش مبنا و دارای محور، دانش را تبدیل به ثروت می کنند، تصریح کرد: مصداق این امر در شهرستان لنگرود و شهرداری چاف و چمخاله در حال انجام شدن است و برای این امر کارهای ابتکاری و خلاقانه زیادی انجام شد.


کمیل لاهوتی نیز در این مراسم با بیان اینکه احداث پارک جنگلی توسکا ازجمله فضاهای گردشگری و تفریحی و در دو فاز انجام می شود، گفت: این پروژه توسط شهرداری چاف و چمخاله انجام که زمین اختصاص‌یافته برای هر فاز، حدود سه هکتار است.


شهردار چاف و چمخاله میزان اعتبار این پروژه در فاز اول را پنج میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه نیز از اواخر سال گذشته آغاز شد.

لاهوتی ادامه داد: ایجاد پل چوبی در بین درختان، نورپردازی، نصب آلاچیق، تأسیسات و جداره سازی از جمله کارهایی است که در فاز اول این پروژه انجام شد و ایجاد فضای بازی کودکان، رستوران چوبی، آب‌نما، ایجاد اسکله و قایق‌سواری نیز از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرداری است.

وی همدلی و هم افزایی مجموعه شهرداری و شورای شهر را مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه این شهر عنوان و خاطرنشان کرد: شهرداری چاف و چمخاله با قدمت نزدیک ده سال بعد از رشت بزرگ ترین شهر از نظر سرزمینی است و در سال های اخیر با همدلی و وحدت مجموعه شهرداری و شورای شهر، پروژه های عمرانی زیادی در حال اجرایی شدن است که پارک جنگلی توسکا اولین پارک آبی در استان گیلان‌ محسوب می شود.


لاهوتی اعلام کرد: برای پارک جنگلی توسکا پنج میلیارد تومان، برای طرح سالسمازی دریای چاف پنج میلیارد تومان و یک میلیارد تومان هم برای طرح سالسمازی بانوان چمخاله از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شد که امروز این سه پروژه عمرانی به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
شهردار چاف وچمخاله
Related image
Related imageRelated image
Image result for ‫عکس افتتاح سه پروژه عمرانی شهرداری چاف و چمخاله‬‎

Related image

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=13781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics