فرزاد توکلی با اشاره به ابلاغ اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی افزود: تمامی دفاتر شهری و روستایی مشمول این آیین نامه بوده  و درخواست ایجاد دفتر، تمدید، انتقال و تغییر نشانی بر مبنای آن صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: با رعایت شرایط مندرج در آیین نامه، ایجاد دفتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی با حداقل فضای ۵۰ متر مربع صرفاً برای اشخاص حقوقی در حوزه شهری و در حوزه روستایی نیز با دارا بودن حداقل ۲۰ متر مربع برای اشخاص حقوقی و حقیقی مجاز خواهد بود.

توکلی با تأکید به ارتباط حوزه فعالیت اشخاص حقوقی با موضوع پروانه، اظهار داشت: متقاضیان می‌بایست حوزه فعالیت مندرج در اساسنامه شرکت را انجام امور خدمات‌دهی به متقاضیان دریافت خدمات پیشخوانی بخش دولتی و غیردولتی قرار دهند.

مدیرکل ICT استان در پایان افزود: متقاضیان صرفاً می توانند از طریق آدرس الکترونیکی: https://gilan.ict.gov.ir  ضمن مطالعه دقیق اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.