• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
6
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

عضو فراکسیون ورزش مجلس نسبت به نامه تهدیدآمیز فیفا هشدار داد

  • کد خبر : 12388
  • 09 تیر 1398 - 13:55
عضو فراکسیون ورزش مجلس نسبت به نامه تهدیدآمیز فیفا هشدار داد
عضو فراکسیون ورزش مجلس از نامه تهدیدآمیز فیفا به فدراسیون فوتبال کشورمان خبر داد و گفت: در صورت عدم توجه به این نامه، محرومیت‌های فیفا علیه فوتبال کشورمان جدی خواهد بود.

به گزارش گیلان شهر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با تأکید بر جدی بودن تهدیدات اعمال محدودیت علیه فوتبال کشورمان، عنوان کرد: نامه فیفا در این خصوص به فدراسیون فوتبال واصل شده و جا دارد که وزیر ورزش و جوانان و فراکسیون ورزش با حضور رئیس فدراسیون فوتبال نشستی فوری تشکیل دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که باید تا می توان از خطراتی که خود ما عامل آن هستیم، بکاهیم؛ اضافه کرد: نامه اخیر فیفا شامل بخش‌های مختلفی است که به ورود بانوان به ورزشگاه‌‎ها تا نبود امکانات لازم برای برگزاری یک مسابقه فوتبال اشاره داشت.

خانم‌های حاضر در ورزشگاه‌ها عمدتا از ادارات بودند

وی یادآور شد: در همین مسابقات والیبال، دو هزار خانم توانستند مسابقات را از نزدیک نظاره گر باشند، پس می‌توان با مدیریت درست این مهم را در ورزشگاه‌های فوتبال  پیاده سازی کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی یادآور شد: البته اطلاع داریم که خانم‌های حاضر در ورزشگاه‌‌های ارومیه و اردبیل عمدتا از کارمندان ادارات و هیأت‌های ورزشی بودند که این روند باید اصلاح شود.

فیفا خواستار ارائه مستندات تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال شده است

این نماینده مردم در مجلس، عدم تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال را نیز یکی دیگر از موارد عنوان شده در نامه فیفا دانست و گفت: در دولت آقای احمدی نژاد عنوان شد که اساسنامه به تصویب رسیده است که باید مستندات آن در اختیار فیفا قرار گیرد.

وی یکی دیگر از بندهای نامه فیفا را تجهیز ورزشگاه‌ها برای بلیت فروشی مدرن برشمرد و افزود: ضرورت دارد که ورزشگاه‌‎های کشور شماره گذاری شود تا فدراسیون از تنگنایی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، رها شود.

نیروی انتظامی اقدامی برای حفظ جایگاه هواداران در ورزشگاه‌ها انجام نمی‌دهد

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: متأسفانه دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی هم کار خاصی برای برقراری نظم در ورزشگاه‌ها انجام نمی‌دهد لذا ضرورت دارد که امکانات مد نظر برای فدراسیون فوتبال در ورزشگاه‌ها تأمین شود تا هر تماشاگر در ورزشگاه دارای هویت باشد در این این صورت بسیاری از مشکلات تکرار نخواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به حوادث روی داده در فینال جام حذفی، گفت: وقتی از نیروی انتظامی درباره اینکه چرا محل استقرار هواداران داماش توسط پرسپولیسی‌ها پر شده، سئوال شد؛ آن‌ها هیچ جوابی نداشتند و فقط تماشاچی بودند. بنابراین با این وضعیت برگزاری لیگ فصل بسیار دشوار خواهد بود و استان‌ها باید استانداردهای لازم برای برگزاری لیگ را رعایت کنند./

پایان پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12388

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics