• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
4

تیم ملی والیبال ایران ۳ – استرالیا صفر

  • کد خبر : 12013
  • 01 تیر 1398 - 20:05
تیم ملی والیبال ایران ۳ – استرالیا صفر
دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیا در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌ها امروز «شنبه» با برتری ۳ بر صفر به سود شاگردان کولاکوویج به پایان رسید.

به گزارش گیلان شهر ، در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌ها تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیاامروز «شنبه» به مصاف هم رفتند.

سعید معروف و مکس استپلس، کاپیتان‌های ایران و استرالیا

تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیا در سالن رضازاده اردبیل به مصاف هم رفتند.

ست نخست/ ایران ۲۵ – استرالیا ۱۹

قائمی نخستین سرویس بازی را به زمین استرالیا زد که با دریافت و ضربه خوب حریف تبدیل به نخستین امتیاز برای استرالیایی‌ها شد.

آن‌ها در ادامه هم روی یک سرویس و ضربه دقیقه ۲ امتیاز دیگر کسب کردند تا جمع امتیاز هایشان به عدد ۳ برسد، اما در ادامه تیم ملی ایران روی اسپک محکم غفور نخستین امتیازش را کسب کرد.

دفاع خوب، سرویس‌های دقیق و بی دقتی ایرانی‌ها در ضربه آخر باعث شد تا استرالیا ۵ -۱ پیش بیافتد.

هواداران پرشور حاضر در سالن با شعار ایرانی با غیرت تمام مدت ملی پوشان را حمایت کردند و همین باعث شد تا ایران با کسب امتیاز خودش را به کانگورو‌ها نزدیک کند.

بازی در لحظاتی به درخواست تیم ملی ایران برای صحنه‌ای مشکوک متوقف شد و در ادامه ملی پوشان کشورمان موفق به کسب امتیاز شدند.

سرو قامتان ایرانی در ادامه بازی خوبشان موفق شدند از حریف چند امتیاز بگیرند و در نهایت نخستین تیمی باشند که به امتیاز ۸ می‌رسند.

استرالیایی‌ها از ایران امتیاز گرفتند. آن‌ها روی دریافت‌های بسیار قدرتمند کار می‌کردند، اما در بیشتر موارد که امتیاز از دست می‌دادند برای این بود که نمی‌توانستند توپی از دفاع ایران رد کنند.

تیم ملی ایران در حالی که ۴ امتیاز از حریفش پیش بود با بازی خوب استرالیایی‌ها رو به رو شد و اختلاف دو تیم تنها به ۲ امتیاز رسید با این حال تیم ملی والیبال ایران نخستین تیمی هم بود که به امتیاز ۱۶ رسید.

نکته جالب در بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و استرالیا این بود که سالن نسبت به بازی قبل از آن روشن‌تر بود.

سرویس‌های غفور در ادامه برای تیم ملی ایران ۲ امتیاز شیرین را در پی داشت و همین باعث شد تا سرمربی استرالیایی‌ها درخواست وقت استراحت کند.

این سرویس‌ها در ادامه کار برای ایران ۲ امتیاز دیگر را همراه داشت و اختلاف دو تیم را به امتیاز ۵ رساند.

کانگوروها، اما نمایش خوبی داشتند و اجازه نمی‌دادند که تیم ملی والیبال ایران به راحتی امتیاز‌های پایانی را کسب کند.

با این حال عملکرد سروقامتان به قدری خوب بود که در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه ۲۵ – ۱۹ به پیروزی رسید.

ست دوم/ ایران ۲۵ – استرالیا ۱۹

در ابتدای این ست در حالی که یکی از افراد حاضر در زمین قصد داشت زمین را با حوله خشک کند به درخواست استرالیایی‌ها بیرون رفت.

شروع تیم ملی والیبال کشورمان در ست دوم بسیار خوب بود و شاگردان کولاکوویچ با ارائه بازی خوب توانستند همان ابتدا از حریفشان پیشی بگیرند.

دریافت‌ها و دفاع خوب ایرانی‌ها سالن را به وجد آورده بود و امتیاز‌های خوبی را در پی داشت.

تیم ملی ایران به طور کلی در این ست نمایش متفاوتی داشت. ملی پوشان با سرویس‌های خوب و حملات عالی و همچنین دفاع تور خیلی راحت به امتیاز ۸ رسیدند.

تیم ملی ایران در ادامه کار هم به خوبی امتیاز می‌گرفت، اما چند بار اشتباه بازیکنان برای ضربات آرام در پشت دفاع استرالیا به اوت رفت تا استرالیا تیمی باشد که در این بازی امتیاز می‌گرفت.

سرو قامتان ایرانی در این ست هم نخستین تیمی بودند که به امتیاز ۱۶ رسیدند تا دو تیم به وقت استراحت بروند. سعید معروف و غفور عملکرد خوبی در این ست و مخصوصا در امتیاز‌های میانی داشتند تا تیم ملی کشورمان اختلافش را بیشتر کند.

کولاک شاگردان کولاکوویچ ادامه دار بود ودر نهایت تیم ملی ایران با نتیجه ۲۵ – ۱۹ به پیروزی رسید.

ست سوم / ایران ۲۵ – استرالیا ۱۴

تیم ملی ایران در آغاز ست سوم هم شروع بسیار خوبی داشت و توانست نخستین امتیاز این بازی را به دست آورد.

شاگردان کولاکوویچ مورد حمایت هواداران بودند و هواداران اردبیلی حتی ثانبه‌ای دست از تشویق تیم ملی بر نمی‌داشتند.

از جمله حواشی این ست می‌توان به استقرار ۴ کودک در جایگاه خبرنگاران و پخش پرچم‌های کوچک ایرانی میان هوادارن اشاره کرد. همچنین تمام پله‌های سالن هم پر شده بود و بسیاری ایستاده و در پشت خبرنگاران به تماشای بازی مغول بودند. مسئله‌ای که نشان می‌داد که احتمالا بیش از ظرفیت هوادار به سالن مسابقه آمده است.

عملکرد تیم ملی ایران در ابتدای این ست باعث شد تا سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا خیلی زود درخواست زمان استراحت داشته باشد. تیم ملی والیبال ایران د این ست نخستین تیمی بود که به امتیاز ۸ در این ست رسید. کانگورو ها، اما در ادامه نمایش خوی داشتند و توانستند چند امتیازی بگیرند و خودشان به تیم ملی ایران نزدیک کنند. با این حال بازی سرعتی ملی پوشان ایران اجازه نمی‌داد تا اختلاف دو تیم کم شود.

در حالی که داور مسابقه روی صحنه‌ای در حال مشاهده ویدیو چک بود و بزخی بازیکنان معرتض بودند هوداران در سالن شروع به هو کردن، کردند و استرالیایی‌ها هم که به اشتباه تصور کردند امتیاز به آن‌ها داده شده است خوشحالی کردند.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه و روی یک رالی جذاب و دیدنی که رخ داد به امتیاز شیرین و دلچسبی رسید که سالن را تا مرز انفجار پیش برد.

ملی پوشان در ست سوم با عملکرد خوب خود در حالی موفق به ثبت امتیاز شانزدهمشان شدند که استرالیا هنوز نتوانسته بود امتیاز دهمش را هم ثبت کند.

بی دقتی در کسب امتیاز‌های پایانی باعث شد تا استرالیا اختلافش را با ایران کمتر کند، اما جو خاص سالن به آن‌ها هم اجازه نمی‌داد تا به راحتی پیش بروند و روی سرویس اشتباهشان امتیاز نوزدهم را به ایران دادند.

این ست با برتری ۲۵ بر ۱۴ به سود ایران به پایان رسید تا شاگردان کولاکوویچ با نتیجه ۳ بر صفر پیروز این دیدار بوده و به دهمین پیروزی خود در لیگ ملت‌های والیبال دست یابند.

انتهای پیام/

برتری شاگردان کولاکوویچ برابر استرالیا

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12013

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics