• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
7

ایران ۳ – صربستان ۱/ پیروزی دلچسب کولاکوویچ مقابل تیم سابق / صعود به دور نهایی قطعی شد / ایران موقتا در صدر ایستاد

  • کد خبر : 12360
  • 07 تیر 1398 - 21:13
ایران ۳ – صربستان ۱/ پیروزی دلچسب کولاکوویچ مقابل تیم سابق / صعود به دور نهایی قطعی شد / ایران موقتا در صدر ایستاد
تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند.

به گزارش گیلان شهر ،، تیم های ملی والیبال ایران و صربستان امروز (جمعه) در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های والیبال در بلغارستان به مصاف یکدیگر رفتند.

ست اول/ ایران ۲۵- صربستان ۲۳

نخستین امتیاز ایران با اسپک امیر غفور ثبت شد.

لیسانیچ، سرعتی زن صرب‌ها نتیجه را به تساوی رساند.

دفاع سه نفره بازیکنان ایران روی تور امتیاز دوم را برای ایران به ارمغان آورد، اما در ادامه یک فعل و انفعال روی تور و دفاع بازیکن این تیم روی ضربه پوریا فیاضی دومین امتیاز را برای صرب‌ها ثبت کرد.

ضربه امیر غفور پس از برخورد به مدافع صربستان بیرون رفت، اما ویدیو چک به سود ایران سبب شد امتیاز سه برای ایران تعلق بگیرد.

در ادامه بیرون رفتن اسپک بازیکن صربستان و سرویس پوریا فیاضی حساب کار را چهار بر سه به سود ایران کرد.

امیر غفور با پرشی تماشایی پاس سعید معروف را به پنجمین امتیاز ایران تبدیل کرد، اما محمد موسوی سرویس خود را بیرون زد. لحظاتی بعد اسپک غفور بدون برخورد به دست مدافع حریف، امتیاز پنج را برای صرب‌ها ثبت کرد و آن‌ها در ادامه با ضربه شماره ۱۶ خود به امتیاز شش رسیدند

میلاد عبادی پور از پاس معروف استفاده کرد و در مقابل ۲ مدافع صرب، امتیاز ۶ را بدست آورد.

دفاع مدافعان صربستان روی ضربه عبادی پور سبب شد امتیاز این تیم به هفت برسد، اما در ادامه پشت خط زن ایران جبران کرد تا ۲ تیم در عدد هفت برابر شوند.

هت تریک بیرون زدن سرویس از سوی بازیکنان ایران سبب شد صرب‌ها به امتیاز هشت برسند و نخستین استراحت فنی برای آن‌ها بدست آید.

پس از تساوی ۲ تیم در امتیاز هشت، بار دیگر سرویس بازیکنان ایران این بار با ضربه علی شفیعی بیرون رفت، اما اسپک امیر غفور در ادامه نتیجه را در عدد ۹ به تساوی رساند.

البته غفور با بیرون فرستادن سرویس خود امتیاز ۱۰ را برای صربستان ثبت کرد. با این وجود ضربه موسوی روی پاس سرعتی معروف بار دیگر نتیجه را به تساوی کشاند.

ضربه پتریچ امتیاز ۱۱ را برای صربستان ثبت کرد، اما برخورد سرویس او به تور نتیجه را بار دیگر به تساوی رساند.

حرکت دوبله وسط بازیکنان صربستان سبب شد آن‌ها در امتیاز ۱۲ از ایران جلو بیفتند و در ادامه پس از یک فعل و انفعال میلاد عبادی پور با خواباندن توپ در زمین صربستان ایران را هم به امتیاز ۱۲ رساند.

لازار سیروویچ امتیاز ۱۳ را برای صرب‌ها دشت کرد، اما در ادامه پاس سرعتی معروف و ضربه موسوی سبب به تساوی کشیده شدن بازی شد.

دفاع سه نفره بازیکنان ایران روی ضربه سیروویچ سبب شد ایران در امتیاز ۱۴ از صزلستان جلو بیفتد و در ادامه خوابیون اسپک فیاضی در زمین حریف اختلاف امتیاز ایران را نسبت به حریف به ۲ رساند.

پس از رسیدن صربستان به امتیاز ۱۴، ضربه فیاضی با برخورد به دست مدافعان تیم آبی پوش زمین بیرون رفت تا ایران با رسیدن به امتیاز ۱۶ دومین وقت استراحت فنی را بدست آورد.

ضربه لیسانیچ، اختلاف را به یک امتیاز رساند، اما غفور با خواباندن اسپک خود در منطقه دو زمین صربستان ایران را در امتیاز ۱۷-۱۵ پیش انداخت.

درحالیکه محمدرضا حضرت پور، لیبرو تیم ایران با حرکتی تماشایی توپ‌را برگشت داده بود، اما غفور که قصد داشت با ۲ دست توپ را به صورت جای خالی وارد زمین صربستان کند در این امر ناکام ماند تا حریف امتیاز ۱۶ را به دست آورد.

پس از امتیاز به دست آوردن غفور و بیرون رفتن سرویس فیاضی، محمد موسوی در ادامه با ضربه‌ای سرعتی امتیاز ایران را به ۱۹ رساند.

پس از ثبت امتیاز ۲۰ برای ایران و ایجاد شدن اختلاف ۳ امتیازی با بیرون ضربه عبادی پور پس از برخورد به مدافع صرب ها، نیکولا گربیچ، سرمربی این‌تیم درخواست وقت استراحت کرد.

پس از اتمام وقت استراحت سرویس موسوی به تور خورد و در ادامه اعلام خطای ۲ ضرب معروف، نتیجه را ۲۰-۱۹ به سود ایران کرد و در ادامه علی شفیعی هم امتیاز ایران را به ۲۱ رساند.

پس از یک فعل و انفعال صرب‌ها اختلاف خود را در امتیاز ۲۱ با ایران از بین بردند تا این بار کولاکوویچ درخواست وقت استراحت بدهد.

میلاد عبادی پور پس از این وقت استراحت امتیاز ۲۲ را برای ایران دشت کرد و در ادامه با سه بار رفت و برگشت توپ امیر غفور تیم ملی والیبال کشورمان را به امتیاز ۲۳ رساند تا با ایجاد فاصله ۲ امتیازی برای ایران دومین وقت استراحت برای صرب‌ها اعلام شود.

لوبوریچ امتیاز ۲۲ را برای صرب‌ها به ارمغان آ‌ورد، اما در ادامه ضربه پتریچ با دفاع روی تور فیاضی و شفیعی دفاع شد تا امتیاز ۲۴ برای ایران کسب شود. البته ویدیو چک گربیچ هم رد شد تا این امتیاز برای ایران باقی بماند.

اسپک لوبوریچ صرب‌ها را به امتیاز ۲۳ رساند، اما در نهایت خطای حمل پتریچ سبب شد ایران به امتیاز ۲۵ رسیده و ست اول را  با برتری پشت سر بگذارد.

ست دوم/ ایران ۲۶ – صربستان ۲۸

تیم ملی والیبال کشورمان در ست دوم بازی متفاوتی را آغاز کرد. صرب‌ها که یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های والیبال اروپا و جهان محسوب می‌شوند توانستند نخستین امتیاز این ست را کسب کنند.

آن‌ها در ادامه با دو ضربه قدرتی به امتیاز ۳ رسیدند درست در همین زمان نخستین امتیاز برای تیم ملی والیبال کشورمان به دست آمد. 
دریافت سرو قامتان در ابتدای این ست خوب بود، اما ضربات آخر خیلی خوب نبود با این حال دو تیم نمایش برابری داشتند.
صربستان نخستین تیمی بود که به امتیاز ۸ رسید، اما بازی خوب ایرانی‌ها باعث شد از حریفش جلو بیافتد و هنگامی که صاحب امتیاز ۱۴ می‌شود از حریفش جلو‌تر باشد.

رقابت دو تیم، اما بسیار حساس‌تر شد و دو تیم در امتیاز ۲۲ مساوی شدند. بازی پایاپای و نزدیک دو تیم باعث شد تا هر دو در امتیاز ۲۴ مساوی شوند تا تکیف برنده برای امتیاز ۲۶ مشخص شود. 
صربستان، اما در پایان اینبازی با نتیجه ۲۸ – ۲۶ برنده این ست شد تا کار در مجموع ۱ -۱ شود.

بازی پایاپای ۲ تیم در ادامه بسیار جذاب دنبال شد. ایران نخستین تیمی بود که به امتیاز ۱۶ رسید، ولی صربستان قصد نداشت تا عقب نشینی کند.

حملات خوب و پاس‌های دقیق سعید معروف از کناره‌ها باعث شد تا ایران اختلاف امتیازش را با حریفش به امتیاز ۲ برساند و ۲۱ – ۱۹ پیش بیافتد.

رقابت ۲ تیم، اما بسیار حساس‌تر شد و دو تیم در امتیاز ۲۲ مساوی شدند. بازی پایاپای و نزدیک ۲ تیم باعث شد تا هر ۲ در امتیاز ۲۴ مساوی شوند تا تکیف برنده برای امتیاز ۲۶ مشخص شود.

صربستان، اما در پایان اینبازی با نتیجه ۲۸ – ۲۶ برنده این ست شد تا کار در مجموع ۱ -۱ شود.

ست سوم/ ایران ۲۵- صربستان ۲۲

تیم ملی والیبال ایران در این ست موفق شد نخستین امتیاز این ست را بدست آورد.

صربستان در ادامه کار با ایران پایپای جلو آمد تا دو تیم در امتیاز ۵ با هم برابر شدند. شاگردان کولاکوویچ، اما با چند ضربه دقیق از میانه زمین به امتیاز ۸ رسیدند تا حساب کار ۸ – ۵ شود.

نمایش سرو قامتان در ادامه خیره کننده بود آن‌ها به راحتی امتیاز‌های ۹ و ۱۰ را کسب کردند. در همین زمان اشتباه خط دفاعی ایران و چند سرویس خوب برای صرب‌ها آن‌ها را به امتیاز ۱۰ رساند.

پاس‌های دقیقه سعید معروف و ضربات پیاپی، اما دو باره اختلاف را زیاد کرد و ایران را به امتیاز ۱۴ رساند.

تیم ملی ایران در ادامه نخستین تیمی بود که به امتیاز ۱۶ رسید تا دو تیم به نتیجه ۱۶ – ۱۱ به وقت استراحت بروند.

تیم ملی صربستان در ادامه به امتیاز ۱۲ رسیدآن‌ها در اواخر این ست نمایش بهتری نسبت به اواسط بازی داشتند و توانستند فاصله شان را با ایران کمتر کنند.

حرکات خوب سعید معروف و دفاع روی تور عالی تیم ملی والیبال ایران در ادامه کار باعث شد تا تیم ملی والیبال کشورمان ۲۴ – ۲۰ پیش بیافتند.

سرویس پوریا فیاضی امتیاز ۲۱ را برای صرب‌ها در دنبال داشت. آن‌ها در ادامه موفق به کسب امتیاز ۲۲ هم شدند تا اختلاف دو تیم به دو امتیاز برسد. همین باعث شد کولاکوویچ برای ایران وقت استراحت بگیرد.

سرو قامتان در ادامه کار روی اشتباه سرویس صرب‌ها به امتیاز ۲۵ رسیدند تا تیم ملی والیبال کشورمان در مجموع ۲ -۱ پیش بیافتند.

ست چهارم/ ایران ۲۵ – صربستان ۱۹

نخستین امتیاز این ست روی حمله خوب صرب‌ها برای آن‌ها به دست آمد. آن‌ها نمایش خوبی هم داشتند و توانستند خیلی راحت دو امتیاز دیگر را هم کسب کنند تا اختلافشان به ایران به امتیاز ۳ برسد.

تیم ملی ایران در ادامه و روی یک دفاع خوب امتیاز نخستش را به دست آورد. موسوی در ادامه با دفاعی دگیر امتیاز دوم را برای ایران کسب کرد.

بازی ۲ تیم در ادامه بسیار جذاب‌تر هم شد. صرب‌ها امتیاز گرفتند و از حریف پیش افتادند، اما بازهم دو تیم در امتیاز ۷ برابر شدند. بدین ترتیب تیم ملی والیبال صربستان نخستین تیمی بود که به امتیاز ۸ رسید.

بازی ۲ تیم در ادامه هم جذاب و دیدنی دنبال شد. شاگردان کولاکوویچ در کسب امتیاز در ادامه کار موفق بودند و ۲ تیم در امتیاز ۸ به تساوی رسیدند. صرب ها، اما قصد تسلیم نداشتند و پایاپای پیش می‌آمدند.

اشتباه در سرویس‌ها و دریافت‌ها امتیاز‌های زیادی در این ست را برای دو تیم به همراه داشت و در نهایت این تیم ملی والیبال ایران بود که به امتیاز ۱۶ رسید تا دو تیم به وقت استراحت قانونی دوم بروند.

تیم ملی والیبال صربستان در ادامه با کسب امتیاز ۱۶ کار را به تساوی رساند، اما دفاع خوب ایرانی‌ها امتیاز ۱۷ را برای شاگردان کولاکوویچ به ارمغان آورد.

غفور در ادامه به دلیل صحبت با داور کارت زرد گرفت، اما این اتفاق هم مانع بازی خوب ایرانی‌ها نشد و باز هم دو تیم حداقل اختلاف یک امتیاز آن هم به سود ایران را حفظ کردند.

نمایش خیره کننده ایران در ادامه هم بود و ملی پوشان در نهایت ۲۵ -۱۹ به پیروزی رسیدند تا در مجموع ۳ -۱ برنده باشند و صعودشان به دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال را قطعی کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=12360

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics