• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

گیلان قطب بزرگ کسب و کار الکترونیکی در کشور

  • کد خبر : 10481
  • 24 اردیبهشت 1398 - 18:21
گیلان قطب بزرگ کسب و کار الکترونیکی در کشور
معاون استانداری گیلان گفت : هزار و 174 فرصت شغلی با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در گیلان ایجاد شد.

به گزارش گیلان شهر ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان امروز در جلسه کمیته تخصصی کاهش موانع کسب و کارهای مجازی گفت :  کسب رتبه تک رقمی گیلان در بهبود فضای کسب و کارهای مجازی در دو سال گذشته نشان دهنده پتانسیل خوب استان در این حوزه  است.

سید محمد احمدی با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۸ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات در کشور ایجاد شده است افزود : هزار و ۱۷۴ مورد از این تعداد فرصت شغلی با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در گیلان ایجاد شد.
وی خاطر نشان کرد : بر اساس برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته گیلان به عنوان قطب کسب و کار الکترونیکی در کشور شناخته شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان افزود : در اجرای بخشنامه معاون حقوقی رئیس جمهور با موضوع شیوه نامه تشکیل و نحوه عملکرد کارگروه کاهش موانع کسب و کارهای مجازی ، کمیته تخصصی مذکور در استانداری گیلان تشکیل می شود.
سید محمد احمدی یادآور شد : رسالت این کمیته تقویت کسب و کارهای مجازی و یاری رساندن در کاهش موانع و مشکلات آن ، رونق کسب و کار و رفع موانع تولید خدمت رسانی و کسب و کارهای نوپا است که هم افزایی کلیه دست‌اندرکاران را می طلبد و شایسته است تا دستگاه های اجرایی مرتبط همکاری لازم را در تحقق اهداف تعیین شده ارائه کنند.
وی تصریح کرد : در راستای ساماندهی کسب و کارهای مجازی و به استناد مواد ۱۲ و ۱۳ آیین نامه ابلاغ شده که در حمایت از استارتاپ ها و با هدف تسهیل امور آنها تدوین شده ، هیچ دستگاهی اجازه ندارد بدون طرح شکایت در کمیته تخصصی و بررسی اولیه، از کسب و کارهای نوپا شکایت کند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10481

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics