• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
5
فرهاد دلق‌ پوش

گیلان| برخی درصدد ملتهب نشان دادن فضای حاکم بر بازار هستند

  • کد خبر : 10720
  • 29 اردیبهشت 1398 - 14:21
گیلان| برخی درصدد ملتهب نشان دادن فضای حاکم بر بازار هستند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان کنترل بازار را بدون مشارکت مردمی غیرممکن خواند گفت: برخی افراد ناآگاه درصدد ملتهب نشان دادن فضای حاکم بر بازار هستند.

به گزارش گیلان شهر: فرهاد دلق‌ پوش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با تأکید بر اینکه بدون مشارکت‌های مردمی نظارت و کنترل بازار برای دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر نیست اظهار داشت: تاکنون بسیاری از اقلام و کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان،‌ با نرخ‌های مصوب دولتی در استان گیلان توزیع شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برگزاری نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر این نمایشگاه ۱۰ روزه، نمایشگاه ضیافت نیز در برخی از شهرستان‌های گیلان با همکاری اتحادیه‌ها و صنوف برگزار شده است.

دلق‌پوش تشدید نظارت و بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان را از جمله اقدامات ویژه سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان دانست و ابراز داشت: در کنار مشارکت‌های مردمی، همراهی رسانه‌ها و جراید در این شرایط حساس اقتصادی جهت حفظ آرامش بازار، بسیار لازم و ضروری است.

وی اقدام برخی از افراد ناآگاه در راستای ملتهب نشان دادن فضای حاکم بر بازار را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: یکی از ترفندها و حیله‌های دشمن در چنین شرایط حساس اقتصادی برای آشفته نشان دادن بازار عرضه کالا، استفاده از فرصت‌هایی است که توسط این‌گونه افراد ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در تشریح وضعیت جذب و توزیع سهمیه شکر استان نیز خاطرنشان کرد: اگر شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی گیلان سهمیه شکر استان را از کارخانجات معرفی شده جذب کند عملیات توزیع این کالا، به سرعت در بین صنوف و خانوارها انجام می‌شود.

دلق‌پوش تأمین رفاه مردم و توزیع اقلام اساسی را از اهداف و راهبردهای سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام کرد و اظهار داشت: این دستگاه در کنار توزیع اقلام و کالاهایی نظیر شکر، گوشت، مرغ، آرد، روغن و برنج انجام نظارت‌های مشترک از سطح واحدهای صنفی و بازار را در دستور کار خود دارد.

وی ایجاد هم‌افزایی بین نهادهای نظارتی استان گیلان را با هدف اجرای موفقیت‌آمیز سیاست کنترل و تنظیم بازار بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برای اجرای کامل سیاست‌های تنظیم بازار خود، به همکاری مردم استان و سایر دستگاه‌های نظارتی نیازمند است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10720

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics