• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5
علی شفاهی

نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت درهوایی بهاری و در حیاط شورا برگزار شد.رییس شورای شهر رشت/ رفتن یا نرفتن، مساله این است!!

  • کد خبر : 11048
  • 08 خرداد 1398 - 17:28
نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت درهوایی بهاری و در حیاط شورا برگزار شد.رییس شورای شهر رشت/ رفتن یا نرفتن، مساله این است!!

به گزارش خبرنگار گیلان شهر ،نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، که قرار بود با دستور جلسه استعفای رئیس شورا، علنی ودر صحن شورا برگزار شود، در اتفاقی عجیب، در هوایی بهاری و در حیاط شورا برگزار شد. اما سخنگوی شورا دلیل عدم برگزاری جلسه را عنوان نکرد و رسانه ها هم […]

به گزارش خبرنگار گیلان شهر ،نود و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، که قرار بود با دستور جلسه استعفای رئیس شورا، علنی ودر صحن شورا برگزار شود، در اتفاقی عجیب، در هوایی بهاری و در حیاط شورا برگزار شد. اما سخنگوی شورا دلیل عدم برگزاری جلسه را عنوان نکرد و رسانه ها هم اعلام کردند که جلسه با دستور کار نامعلوم برگزار نشد.

این در حالی است که اعضاى شورا در این جلسه قرار بود بر سر مسئله استعفای رییس شورا به شور بنشینند،  ولی همانطور که در گذشته رییس و معاون می گفتند: غیبت تعدادی از اعضای شورا به دلایل شخصی است ، سخنگوی شورای شهر رشت اعلام می کرد: باز هم آبستراکسیون ! اتفاق افتاد و جلسه شورا برای انتخاب شهردار برگزار نخواهد شد، این بار این اتقاق برای خود رئیس ! افتاد و اعضای حاضر با استعفای وی مخالفت کردند. زیرا موافقت با استعفای علوی به معنای پذیرش کاندیداتورى این شخص براى انتخابات مجلس بود.

با نکته بینی ویژه ای می توان دریافت که این مخالفت پر بیراه نیز نبود زیرا آشکار بود که وى پس از دو سال استفاده ابزارى از امکانات شورا، مقدمات تبلیغات کاندیداتورى مجلس را برای خود فراهم کرده است. بهتر است بگوییم اعضای شورا با این کار، نگذاشتند که امیر حسین علوی ، فرصت بیشتری برای استفاده ابزارى از بیت المال را به دست آورد.در مجموع، آنان که هر زمان می خواستند چوب لای چرخ منافع و توسعه شهر بگذارند، گذاشتند و شورای شهر را قربانی خودخواهی ها و نردبان ترقی های خود کردند. به هرحال امروز باید پرسید که این همه خوش خدمتی ها برای چه بود؟ اگر برای شهروندان نبود برای چه کسانی بود.!!!

هر عقل سلیمی می گوید اکنون شورای شهر بیش از هر زمان دیگر به وجود و حضور رییس و سایر اعضا نیازمند است، چون مدت یکسال است که شهر رشت شهردار ندارد، باید اراده بر این قرار گیرد تا بر کرسی فعلی خود یا ۲ سال  دیگر به عنوان عضو باقی بمانند، زیرا خدمت در سنگر شورا عهدی است ناگسستنی تا سال ۱۴۰۰.انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=11048

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics