• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

سخنرانی روز جهانی قدس انتخاباتی نباشد

  • کد خبر : 11006
  • 05 خرداد 1398 - 21:29
سخنرانی روز جهانی قدس  انتخاباتی نباشد
فرماندار رشت با تأکید بر اینکه از تریبون سخنرانی روز قدس نباید برای اهداف انتخاباتی استفاده کرد، گفت: باید ملاحظات این روز بزرگ در نظر گرفته شود تا اهمیت آن تحت‌الشعاع اهداف انتخاباتی قرار نگیرد.

به گزارش گیلان شهر میر شمس مؤمنی زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در فرمانداری با گرامیداشت روز جهانی قدس و سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: استکبارستیزی جوهره انقلاب اسلامی و رهایی ملت فلسطین از سلطه رژیم منحوس صهیونیستی از آرمان‌های مهم انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را بهترین فرصت برای تأکید ملت ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: سالروز ارتحال امام خمینی (ره) نیز فرصت مناسبی برای تبیین اهداف و اندیشه‌های معمار بزرگ انقلاب اسلامی است.

فرماندار رشت با تأکید بر حضور پرشور مردم شهرستان رشت در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس گفت: مردم شهرستان رشت، همگام با مردم سراسر کشور برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و رهبری حضور فعالانه خواهند داشت و با حضور هوشیارانه خود پافشاری ملت ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) را به گوش جهانیان خواهند رساند.

مؤمنی زاده با بیان اینکه تبلیغات محیطی مناسب، نظم، امنیت و ساماندهی ترافیکی در مسیر راهپیمایی لازم و ضروری است، تصریح کرد: شرایط داخلی بین‌المللی ازجمله فشارهای ظالمانه و تحریم‌های سنگین دشمنان علیه ایران اسلامی، اهمیت این راهپیمایی را دوچندان کرده است.

وی با تأکید بر اینکه اصناف و بازاریان، بخشداران و دهیاران زمینه حضور مردم شریف شهرستان رشت را در این راهپیمایی فراهم کنند‌، ‌بیان کرد: با توجه به‌پیش رو بودن انتخابات مجلس، شایسته است در انتخاب سخنرانان راهپیمایی ملاحظات لازم در نظر گرفته شود تا تریبون انتخاباتی تلقی نشود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=11006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics