• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
3

تهدید باشگاه داماش به کناره گیری از فینال جام حذفی

  • کد خبر : 10216
  • 17 اردیبهشت 1398 - 0:56
تهدید باشگاه داماش به کناره گیری از فینال جام حذفی
مالک باشگاه داماش گیلان: در فینال جام حذفی شرکت نخواهیم کرد تا عبرتی باشد برای فدراسیون که به این راحتی تیم‌های خصوصی را نابود نکنند.

به گزارش گیلان شهر ، مالک باشگاه داماش گیلان پس از شکست تیمش در دیدار پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال برابر نیروی زمینی تهران گفت: در اعتراض به بی کفایتی دپارتمان داوری و فدراسیون فوتبال ایران، در فینال جام حذفی شرکت نخواهیم کرد تا عبرتی باشد برای فدراسیون که به این راحتی تیم های خصوصی را نابود نکنند.

اسماعیل حاجی پور افزود: چگونه امکان پذیر است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال در دیداری حساس از داورانی استفاده کند که این مقدار از قضاوت تاثیرگذار و نادرست را داشته باشند؟ در واقع تیم داوری تیم صعودکننده به لیگ یک را به طور کامل مهندسی کرد و ما اعتقاد داریم که داوری این دیدار شائبه برانگیز بود.
وی گفت: چطور ممکن است که ناظر فدراسیون به جای تلطیف شرایط ، فضا را به شدت متشنج کند و به سمت اعضای تیم داماش حمله ور شود و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد؟ آیا واقعا این موضوع طبیعی است؟ البته ما از طریق مراجع قضایی این اتفاق را پیگیری می کنیم.
مالک باشگاه داماش گیلان افزود: سریال اتفاقات عجیب داوری علیه تیم های گیلانی گویا پایانی ندارد، روزی ملوان انزلی، دیروز سپیدرود رشت و امروز داماش گیلان مورد ظلم کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گرفت.
اسماعیل حاجی پور گفت: من به عنوان حامی باشگاه داماش حس می کنم که این افراد درک نمی کنند تیم داری خصوصی چه زجری دارد، چون تا الان یک ریال از جیب خودشان هزینه نکرده اند.
وی با بیان اینکه باشگاه داماش گیلان از بدو تاسیس به صورت خصوصی اداره می شود تصریح کرد:حتما از مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره می خواهم که برای احقاق حقوق باشگاه داماش گیلان و مردم رشت، این روند فدراسیون و حضور نیافتن تیم را در فینال جام حذفی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اعلام کنند و قطعا نیز از آن طریق پیگیر خواهیم شد.
مالک باشگاه داماش گیلان گفت: از نمایندگان گیلان در خانه ملت هم می خواهم تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع باشند، مطمئنا مثل دیگر استان ها هواداران گیلانی دوست دارند که نمایندگان منتخب شان را پشت خود ببینند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10216

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics