• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
6

سپیدرود رشت ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱/ داور بلای جان سپیدرود در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 10131
  • 13 اردیبهشت 1398 - 18:43
سپیدرود رشت ۱ – نفت مسجدسلیمان ۱/ داور بلای جان سپیدرود در مسجدسلیمان
فرشید پاداش روی یک ضد حمله خطرناک در دقیقه 62 با گلر سپیدرود تک‌به‌تک شده و ضربه این بازیکن، استادانه توسط ملکی دفع شد تا همچنان سه امتیاز در کیسه سرخ‌های شهر باران قرار داشته باشد.

به گزارش گیلان شهر  دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۳ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به قضاوت بیژن حیدری به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: بیژن حیدری

کمک‌داور اول: محمدرضا ابوالفضلی

کمک‌داور دوم: آرمان اسعدی

داوران پشت دروازه: کوپال ناظمی و محمدحسین ترابیان

داور چهارم: سعید قاسمی

ناظر داوری: حسن کامرانی فر

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخی‌سلیمانی، میثم فردوسی، حسین ابراهیمی، محمدرضا مهدوی، حسین شنانی، مهرداد بایرامی، ابراهیم لطفی، هومن ربیع‌زاده و میلاد قربان‌زاده.

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

مهرداد طهماسبی، موسی کولیبالی، میلاد خدایی، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، سیدمحمد حسینی، صادق صادقی، یوسف وکیا، علیرضا علیزاده، محمد شادکام و فرشید پاداش.

سرمربی: فیروز کریمی

شکستی تلخ در خانه مقابل تیم نخست خوزستان در لیگ برتر، روند امتیازگیری سپیدرود را موقتاً، متوقف کرد، نفتی‌ها از این فرصت نتوانستند استفاده کرده و مقابل همنام آبادانی تن به شکست سه بر یک دادند تا همه‌چیز به دوئل پرشورهای لیگ برتر در مسجدسلیمان کشیده شود.

با آغاز نخستین روز دیدارهای هفته بیست و هشتم، استقلال خوزستان مقابل همنام پایتخت‌نشین، تن به شکستی سنگین داده و به‌عنوان نخستین تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد، سقوط آبی‌های خوزستان، لیگ را چشم‌انتظار دومین تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته اول نگاه داشته است.

همگان به این واقف هستند که یا سپیدرود سهمیه نفتش را از مسجدسلیمان برمی‌دارد و افسار سرنوشتش را خود به دست می‌گیرد، یا نفت مسجدسلیمان، شاه‌ماهی امید را از دل خروشان سپیدرود می‌گیرد و به لیگ برتر اعلام حضوری دوباره می‌دهد؛ مساوی یعنی ادامه اضطراب! پس سر می‌دهند تا ببرند.

دیدار دو تیم به دلیل ازدحام هواداران نفت مسجدسلیمان مقابل اتوبوس تیم فوتبال سپیدرود رشت، با تأخیر ۱۳ دقیقه‌ای آغاز شد، دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند ولی این نفتی‌ها بودند که در دقیقه هشت مسابقه می‌توانستند گل برتری را به ثمر برسانند، پاس بلند حکیم نصاری، شریفات را در موقعیتی ایده‌آل قرارداد و ضربه این بازیکن با اختلافی اندک از دروازه سرخ‌های شهر باران به بیرون رفت.

شریفات در دقیقه ۱۹ یک‌بار دیگر دروازه سرخ‌های شهر باران را با تهدید مواجه کرد، کوروش ملکی درحالی‌که چند گامی روبه‌جلو حرکت کرده بود، ضربه کم‌رمق شریفات را مهار کرد و قفل دروازه سپیدرود را همچنان بسته نگاه داشت.

نفتی‌ها در ۲۵ دقیقه نخست مسابقه، سپیدرود را آماج حملات خود قراردادند، این تیم در میان فحاشی گسترده هوادارانش! با ارسال‌های پی‌درپی از هر نقطه‌ای در زمین، سعی در خلق موقعیت گل و گل‌سازی داشتند ولی هر یک از حملات تیم میزبان در ۲۵ دقیقه نخست مسابقه با دفاع جانانه سپیدرود، خنثی شد.

سپیدرودی‌ها رفته‌رفته از فشار تیم میزبان خارج‌شده و شوت فنی فردوسی در دقیقه ۲۷ نخستین موقعیت جدی سرخ‌های شهر باران را در این مسابقه خلق کرد، ضربه‌ای کم نقص که با اختلافی ناچیز به بیرون رفت تا هواداران دو تیم را تا مرز سکته پیش ببرد!

مهرداد بایرامی در دقیقه ۳۱ مسابقه می‌توانست یک‌بار دیگر ناجی سرخ‌های شهر باران شود، وی در موقعیتی ایده‌آل با ضربه‌ای فنی دروازه نفت را تهدید کرده که با واکنش گلر میزبان، تنها یک کرنر نصیب سپیدرود شد، سپیدرودی‌ها در ادامه، از ضربه ارسالی روی نقطه کرنر نیز طرفی نبسته و همچنان در حسرت گل باقی ماندند.

نفتی‌ها برخلاف سپیدرودی‌ها از ایده خاصی برای گل‌سازی برخوردار نبوده و تنها دل به ارسال‌های بلند خوش کرده‌اند، ارسال‌هایی که به هوشیاری مدافعین و دروازه بان سپیدرود ثمری برای تیم میزبان تا پایان دقیقه ۳۵ نداشته است.

حرکت ترکیبی بازیکنان سپیدرود در زمین تیم میزبان، فردوسی را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت ایده‌آلی برای شوت‌زنی کرد، این بازیکن در دقیقه ۳۵ مسابقه، با شوتی سهمگین دروازه نفت را مورد تهدید قرارداد و ضربه وی بافاصله از دیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم در دقایق پایانی ثمری در برنداشت و دو دقیقه وقت اضافه در نیمه نخست نیز برای گلزنی دو تیم کافی نبود، دیدار دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

سپیدرود نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه نخست نیمه دوم روی فرار حسین شنانی می‌توانست صاحب موقعیتی خطرناک شود، این بازیکن با خطای کولیبالی سرنگون شد تا یک موقعیت ایده‌آل روی ضربه ایستگاهی نصیب سپیدرود شود، کاپیتان سپیدرود این ضربه ایستگاهی را با شوتی فنی و کم‌جان به بیرون زد!

نفتی‌ها دو دقیقه بعد، می‌توانستند از میهمان خود پیش افتند، ارسال مورب نفتی‌ها با اثر کولیبالی مواجه شد و توپ در دهانه دروازه توسط گلر سپیدرود دفع شد.

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و بازی محتاطانه نیمه نخست را کنار گذاشته‌اند، فروکش کردن گرمای هوا نیز در بازی روبه‌جلوی تیم‌های چهاردهم و پانزدهم جدول که تنها یک امتیاز با یکدیگر فاصله‌دارند، مؤثر است، فرشید پاداش در دقیقه ۵۱ در موقعیتی ایده‌آل با گلر سپیدرود تک‌به‌تک شده و ضربه وی، به زیبایی توسط کوروش ملکی دفع شد.

مهرداد بایرامی در دقیقه ۵۶ با ضربه‌ای استادانه، گل نخست مسابقه را به ثمر رسانده و تیم سپیدرود را از حریف پیش انداخت.

پس از به ثمر رسیدن گل اول سپیدرود رشت توسط مهرداد بایرامی و ملتهب شدن جو ورزشگاه شهید بهنام محمدی فیروز کریمی سرمربی نفت مسجدسلیمان بی‌هوش نقش بر زمین شده و بازی برای دقایقی متوقف شد.

فیروز کریمی که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده، پس از مداوا همچنان روی نیمکت نفت مسجدسلیمان نشسته است، بازی با تأخیری پنج‌دقیقه‌ای مجدداً آغاز شد، فیروز کریمی نیز به دلیل شرایط نامساعد جسمانی، با آمبولانس از ورزشگاه خارج شد.

نفتی‌ها بلافاصله بازی را آغاز کرده و روی یک ضد حمله خطرناک در دقیقه ۶۲ توسط فرشید پاداش با گلر سپیدرود تک‌به‌تک شدند، ضربه پاداش، استادانه توسط ملکی دفع شد تا همچنان سه امتیاز در کیسه سرخ‌های شهر باران قرار داشته باشد.

نفتی‌ها که لیگ را ازدست‌رفته می‌دیدند، به بازی انتحاری روی آورده و با توپ‌های بلند سعی در خلق موقعیت دارند، حربه‌ای که تا دقیقه ۷۵ برای این تیم ثمری در برنداشته است.

دیدار دو تیم در دقیقه ۷۹ مسابقه به دلیل سنگ‌پرانی هواداران نفت مسجدسلیمان برای دقایقی متوقف شد، بازی پس از توقف دودقیقه‌ای مجدداً آغازشده و ضربه ایستگاهی سپیدرودی‌ها با اختلاف توسط حسین ابراهیمی هدر رفت.
داور در کمال ناباوری، ۹ دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه دوم اعلام کرد، شاگردان دست‌نشان درحالی‌که ۹ دقیقه را به‌خوبی اداره کرده بودند در واپسین دقیقه وقت تلف‌شده روی یک غافلگیری، توسط اکبر آفاقی دروازه خود را بازشده دید تا همچنان روی لبه پرتگاه قرار داشته باشد، دیدار دو تیم در پایان با نتیجه یک‌بریک خاتمه یافت.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10131

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics