• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
6
علی اوسط اکبری مقدم

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از پروژه جمع آوری فاضلاب فاز دو مسکن مهر و کارخانه کود آلی رشت+عکس

  • کد خبر : 10847
  • 02 خرداد 1398 - 18:03
بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از پروژه جمع آوری فاضلاب فاز دو مسکن مهر و کارخانه کود آلی رشت+عکس
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه تسریع در تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان مورد توجه مسئولان استان قرار دارد،گفت: تکمیل زیرساخت و آسفالت معابر مسکن مهر با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیلان شهر ؛ علی اوسط اکبری مقدم در بازدید از عملیات اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب فاز دوم مسکن مهر رشت اظهار داشت: تکمیل زیرساخت ها و آسفالت معابر پروژه مسکن مهر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان از تاکیدات دکتر سالاری است.

وی با بیان اینکه تسریع در تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان مورد توجه مسئولان استان قرار دارد،تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه ها در بعضی از قراردادها مطلوب بوده و در بعضی دیگر نیز به علت عدم تامین منابع شاهد رکود پروژه هستیم که در این راستا باید رفع مشکل در بازه زمانی مشخص بپردازیم.

اکبری مقدم خاطرنشان کرد:باید نسبت به مدیریت صحیح آن بخش از فاضلاب صنعتی و خانگی که وارد رودخانه زرجوب می‌شود مدیریتی کارآمد را اعمال نماییم و میزان حجم آلودگی این رودخانه را کاهش دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از تلاش های صورت گرفته برای پاکسازی شریان اصلی رودخانه زرجوب خبر داد و افزود: اجرای پرو‍ژه فاضلاب در حوزه‌ رشتیان(شهید رجایی) و محله سیاه اسطلخ شهرستان رشت هم با جدیت در حال انجام است تا با اجرای آن مسیر فاضلاب از بستر رودخانه جدا و به سمت تصفیه خانه اصلی هدایت شود.

در ادامه این بازدید اکبری مقدم از کارخانه کود آلی گیلان بازدید کرد و در گفت و گو با مدیریت و پرسنل این واحد خدماتی در جریان روند فعالیت های آن قرار گرفت.








لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10847

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics