• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4

پرداخت تسهیلات ۴۰میلیون تومانی با سود ۹ درصد به متقاضیان باز آفرینی شهری

  • کد خبر : 10583
  • 26 اردیبهشت 1398 - 20:26
پرداخت تسهیلات ۴۰میلیون تومانی با سود ۹ درصد به متقاضیان باز آفرینی شهری
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان با تأکید بر استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت‌وساز گفت: در شهر رشت با توجه به بافت فرسوده، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۹ درصد به متقاضیان اعطا می‌شود.

به گزارش گیلان شهر ، رضا علی نیا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف اصلی بازآفرینی شهری توجه به مکان‌های فرسوده و حاشیه‌نشین است، اظهار کرد: با توجه به افزایش مهاجرت مردم از روستا به شهرهای مختلف و بزرگ به دلایل مختلف ازجمله بیکاری، با اجرای طرح بازآفرینی شهری به دنبال ایجاد امکانات برای این مناطق هستیم.

وی با اشاره به اعطا شیوه‌نامه تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان گفت: با همکاری مسؤولان مربوطه به متقاضیان با شرط رعایت مقررات طرح تفضیلی، شیوه‌نامه اعطای تسهیلات کم‌بهره مشارکت مردمی و ودیعه اسکان موقت برای نوسازی داده می‌شود تا این عزیزان بی‌دغدغه به کار خود بپردازند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به مبلغ تسهیلات داده‌شده به متقاضیان بیان کرد: برای مناطق مختلف کشور سقف مشخصی برای اعطا وام تعیین شده است و در شهر رشت با توجه به بافت فرسوده، ۴۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد است که در صورت درخواست بیشتر توسط متقاضیان بیشتر می‌شود.

علی نیا با درخواست از متقاضیان برای استفاده از فناوری نوین در ساخت‌وساز افزود: استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت‌وساز علاوه بر مقاوم‌سازی آن ساختمان و منطقه، باعث زیباسازی می‌شود که در صورت انجام این کار به مردم ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان وام بیشتر با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود که اصل‌وفرع تسهیلات مشارکت مدنی و بازآفرینی شهری به مدت ۱۲۰ ماه و با احتساب دوران ماه‌های پرداخت قسط به ۳۰ ماه می‌رسد.

انتهای پیام /۳۳۸۹

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10583

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics