• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
8
نماینده آستارا در مجلس:

تخلف ۱۵۰ میلیاردی در مسکن مهر آستارا/ مسئولان قضایی برخورد کنند

  • کد خبر : 10522
  • 25 اردیبهشت 1398 - 11:31
تخلف ۱۵۰ میلیاردی در مسکن مهر آستارا/ مسئولان قضایی برخورد کنند
آستارا- نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود تخلف ۱۵۰ میلیارد ریالی در مسکن مهر این شهرستان از مسئولان قضایی خواست تا با متخلفان برخورد جدی کنند.

به گزارش گیلان شهر ولی داداشی  با بیان اینکه مشکل اشتغال ملی است و باید با برنامه ریزی مناسب این معضل رفع شود، اظهار کرد: متأسفانه جمعیت جوان کشور رو به کاهش است و در ۲۰ سال آینده جمعیت ایران پیرترین جمعیت در سطح کشورهای منطقه خواهد بود که ارکان نظام باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
وی با اشاره به تخلف ۱۵۰ میلیارد ریالی در مسکن مهر آستارا، افزود: از دستگاه قضائی انتظار داریم با متخلفان مسکن مهر برخورد جدی کنند زیرا در این طرح حق و حقوق برخی از شهروندان ضایع شده است.

حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در آستارا

داداشی با بیان اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان آستارا حمایت می‌کنیم، گفت: باید از توان بخش خصوصی به نحو احسن برای توسعه و عمران منطقه و اشتغالزایی استفاده کرد.

نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایروبی بخشی از رودخانه مرزی آستارا چای در مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: برای تکمیل طرح دیواره سازی رودخانه مرزی آستارا چای به منظور جلوگیری از طغیان آن، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

داداشی به سفر رئیس جمهوری کشور آذربایجان به تهران در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: بحث گذر مرزی ۴۵ کیلومتری و حذف روادید برای مرزنشینان آستارایی در این سفر پیگیری خواهد شد و امیدواریم که با رایزنی مقامات دو کشور این موضوع عملی شود.

وی با اشاره به مشکل فاضلاب شهری و آب شرب در روستاهای آستارا، افزود: در چهار سال آینده مشکل فاضلاب شهری آستارا رفع خواهد شد.

نماینده آستارا در مجلس با بیان اینکه برای احداث سد لاستیکی ملأ هادی آستارا ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، ادامه داد: این پروژه تا حدود دو سال آینده به بهره برداری می‌رسد و مشکل آب شرب آستارا و لوندویل برطرف خواهد شد.

به حوزه انتخابیه خود متعهد هستم

داداشی با اشاره به طرح تعریض جاده پرتردد آستارا به اردبیل تا تونل، گفت: این طرح نیازمند ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است و فاز نخست آن با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تا روستای بهارستان به طول ۱۲ کیلومتر اجرایی و در سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی از گاز رسانی به روستاهای کوهستانی گردنه حیران خبر داد و اظهار کرد: با اختصاص اعتبار لازم تعدادی از روستاهای مناطق سخت گذر حیران از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و گاز رسانی به سایر روستاهای این منطقه در آینده نزدیک انجام می‌شود.

نماینده آستارا در مجلس همچنین با اشاره به تجهیز بیمارستان ۱۳۲ تختخوابی آستارا به دستگاه «سی تی اسکن» و «امآر آی» تا پایان سال جاری، گفت: بیمارستان ۲۰ تختخوابی لوندویل شهرستان آستارا نیز با مشارکت بنیاد علوی احداث می‌شود.

وی به انتصاب در دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا اشاره و بیان کرد: همواره متعهد به مردم حوزه انتخابیه آستارا بوده‌ام و هیچ خویشاوندی از من در ادارات دولتی این شهرستان استخدام نشده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10522

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics