• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
6

اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی به زودی

  • کد خبر : 10044
  • 11 اردیبهشت 1398 - 12:26
اعلام نرخ‌های جدید کرایه تاکسی به زودی
فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه افزایش نرخ مذکور در عین حال نباید فشار مضاعف و غیرمنطقی بر شهروندان تحمیل کند، گفت: به زودی نرخ‌های جدید با در نظر گرفتن همه جوانب و رعایت حقوق عموم مردم و تاکسیرانان اعلام خواهد شد.
به گزارش گیلان شهر ، میرشمس مومنی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست شورای شهر و سازمان حمل و نقل بار و مسافر مبنی بر افزایش کرایه‌های‌ وسایط نقلیه عمومی، اظهار کرد: فرمانداری مخالفتی با افزایش نرخ وسایط نقلیه عمومی درون شهری ندارد اما طبق دستورالعمل‌های ابلاغی، هرگونه افزایش بهای کالاها و خدمات عمومی بالاتر از ۱۰ درصد، نیاز به کسب مجوز از ستاد تنظیم بازار استان دارد.
فرماندار شهرستان رشت افزود: پس از وصول درخواست شورای اسلامی شهر، جلسات متعدد کارشناسی با حضور شورای اسلامی، سرپرست شهرداری، مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر و اتحادیه تعاونی تاکسیرانی رشت در محل فرمانداری برگزار شد و نرخ کرایه‌های درون شهری در تمامی محورها مورد بررسی قرار گرفت تا بامد نظر قراردادن پیشنهادات معتمدین خطوط و توجه یکسان و عادلانه به حقوق مردم و تاکسیرانان و همچنین توجه به شاخص مسافت و ترافیک، نرخ‌های جدید تعیین و ابلاغ شود.
مومنی‌زاده با تاکید بر لزوم افزایش نرخ کرایه به ‌منظور حمایت از قشر شریف و زحمتکش رانندگان تاکسی، تصریح کرد: افزایش نرخ مذکور در عین حال نباید فشار مضاعف و غیرمنطقی بر شهروندان تحمیل کند.
فرماندار شهرستان رشت اضافه کرد: مکانیزم قانونی برای افزایش نرخ بالای ۱۰ درصد، تصویب مراتب در ستاد تنظیم بازار است که به زودی نرخ‌های جدید با در نظر گرفتن همه جوانب و رعایت حقوق عموم مردم و تاکسیرانان اعلام خواهد شد؛ لذا پس از ابلاغ نرخ‌های جدید، نظارت‌ها تشدید و با هرگونه تخلف از نرخ‌های مصوب نیز برخورد قانونی خواهد شد.
وی با بیان اینکه روند اجرایی افزایش نرخ کرایه‌ها با اطلاع و هماهنگی شورای اسلامی شهر، شهرداری رشت، سازمان حمل بار و مسافر و اتحادیه تعاونی تاکسیرانی در حال انجام می‌باشد، تصریح کرد: تلاش داریم تا ضمن رعایت مراحل قانونی لازم، برابر دستورالعمل‌های ابلاغی، حقوق تاکسیرانان و عامه مردم، هردو به طور عادلانه مدنظر قرار گیرد.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics