• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
5
جعفرزاده ایمن آبادی:

اصلاح ساختار بودجه باید به تصویب مجلس برسد

  • کد خبر : 10377
  • 22 اردیبهشت 1398 - 11:01
اصلاح ساختار بودجه باید به تصویب مجلس برسد
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید تدوین اصلاح ساختار بودجه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه انجام و به تصویب مجلس برسد.

گیلان شهر :غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اصلاح ساختار بودجه، گفت: هر اصلاحی در ساختار بودجه ریزی کشور باید از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در تمام دنیا شورای عالی اقتصادی مسئول برنامه های اقتصادی است و شورای عالی اقتصاد در اقتصاد آمریکایی ها نقش دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه کشور، بیان داشت: ۱۴ نفر از اعضای این شورا افراد اقتصادی هستند که باعث می شود، برنامه های اقتصادی کشور در تمام حوزه ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 
گراف بودجه

 

لزوم تقویت شورای عالی هماهنگی اقتصادی

وی با تاکید بر تقویت شورای عالی هماهنگی اقتصاد اظهار  داشت: با توجه به اهمیت این شورا، اصلاح ساختار بودجه باید با نظر اعضای شورای عالی اقتصاد تدوین شود و سپس برای تصویب نهایی به مجلس بیاید.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، بیان داشت: لازم است اصلاح ساختار بودجه در تمام حوزه های اقتصادی مورد ارزیابی قرار گیرد، و در حوزه ها به زبان مشترک برسد. با این حال نمی پذیریم  که اصلاح ساختار بودجه بدون نظر و رای مجلس برای اجرا به دولت ابلاغ شود، باید روند قانونی برای اعمال اصلاحات ساختاری طی شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: اطلاع نداریم که اصلاح ساختار بودجه در چه مرحله ای است اما باید بعد از اتمام نظر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه موضوع برای تصویب به مجلس ارسال شود نه دولت./

پایان پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10377

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics