• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
2
فرمانده انتظامی صومعه سرا خبر داد:

۳کشته و ۲ مجروح و مفقود در حادثه سقوط وانت به رودخانه

  • کد خبر : 9132
  • 14 فروردین 1398 - 22:02
۳کشته و ۲ مجروح و مفقود در حادثه سقوط وانت به رودخانه
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا با اشاره به سقوط یک دستگاه خودروی پیکان وانت به رودخانه در این شهرستان، گفت: در اثر این حادثه ۳ نفر جان باخته و ۲ نفر نیز مجروح و مفقود شدند.

به گزارش گیلان شهر سرهنگ رضا کوهستانیاظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی و سقوط یک دستگاه خودرو پیکان وانت با مسافر به داخل رودخانه در محور صومعه‌سرا به هندخاله بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو پیکان وانت که پس از بازگشت از گردش روز طبیعت با سوار کردن خانواده خود در اطاقک عقب خودرو در مسیر مذکور در حال تردد بود از جاده خارج شده است، افزود: به علت عدم پارک صحیح، خودرو به حرکت درآمده و به داخل رودخانه با عمق ۶ متر سقوط کرده و در آب فرو رفته است.

سرهنگ کوهستانی ادامه داد: در این حادثه سرنشینان اطاق عقب خودرو پیکان وانت که دو زن ۲۶ و ۲۷ ساله و یک پسربچه ۵ ساله بودند به علت شدت جریان آب و عمق زیاد جان باختند.

وی با اشاره به اینکه یک خانم ۳۰ ساله مصدوم و اورژانس به بیمارستان منتقل و یک پسربچه ۱۲ ساله نیز مفقود شده است، گفت: جستجوها همچنان برای یافتن این پسر بچه ادامه دارد.

سرهنگ کوهستانی با بیان اینکه راننده ۳۰ ساله پیکان وانت از این حادثه نجات یافته است، تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه بی احتیاطی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و سوار کردن مسافر به صورت غیرمجاز در اطاق عقب خودرو از سوی راننده پیکان وانت بوده است.

 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9132

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics