• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
3

کمک بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی گیلانی ها به سیل زدگان

  • کد خبر : 9206
  • 19 فروردین 1398 - 11:51
کمک بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی گیلانی ها به سیل زدگان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: یک میلیارد و 358 میلیون ریال توسط مردم نوع دوست گیلان جهت کمک به سیل زدگان جمع آوری و به حساب جمعیت هلال احمر واریز شد.

به گزارش گیلان شهر مهدی ولی پور  گفت: از آغاز بارندگی و سیل و نیاز مردم مناطق آسیب دیده به کمک رسانی، جمعیت هلال احمر استان همگام با سراسر کشور اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیر در محل استقرار چادرهای هلال احمر، محل برگزاری نماز جمعه و شعب و خانه های هلال کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط هلال احمر گیلان جمع آوری شده،افزود: سه محموله کمک توسط هلال احمر استان شامل ۱۵ تن مواد غذایی و اعزام دو دستگاه قایق موتوری و یکصد تن مواد غذایی ولوازم خانگی با مشارکت سپاه  بهزیستی، کمیته امداد، آستان قدس رضوی و مدیریت بحران استانداری به استان گلستان ارسال شد و ۵۰ بسته ۷۲ ساعته غذایی نیز با بالگرد و یک تیم سه نفره به استان لرستان اعزام شد.

ولی پور با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی در شعب و خانه های هلال ادامه دارد گفت : مردم نیکوکار استان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانکهای سراسر کشور و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ یا به شماره حسابهای استانی جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران جهت سهولت می توانند با کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* از طریق تلفن همراه هدایای نقدی خود را واریز کنند. 

وی همچنین تاکید کرد: کمک های غیر نقدی مورد نیاز مردم سیل زده شامل اقلام بهداشتی ( مایع دستشویی، صابون، مایع ظرفشویی، ست بهداشتی و لباس ) مواد غذایی ( آب معدنی، برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، رب و چای، خرما و کنسروجات و کمپوت، اقلام زیستی ( انواع وسایل گرمایشی، پتو، فرش و زیر انداز) است. 

ولی پور گفت: کمک های مردمی گیلان از طرق مختلف به حساب های سراسری هلال احمر واریز شده که یقینا بیش از مبلغ مذکور است و مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال شامل کمک های جمع آوری شده از صندوق ها و فیشه ای واریزی مردمی که به جمعیت هلال احمر ارایه شده است. 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics