• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
5
هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛

«پیکان» وسیله فاصله گرفتن پرسپولیس/ امید مدعیان به شاگرد برانکو/ذوب‌آهن اصفهان- سپیدرود رشت / ساعت ۱۸:۴۵ ورزشگاه فولاد شهر

  • کد خبر : 9137
  • 15 فروردین 1398 - 11:48
«پیکان» وسیله فاصله گرفتن پرسپولیس/ امید مدعیان به شاگرد برانکو/ذوب‌آهن اصفهان- سپیدرود رشت / ساعت ۱۸:۴۵ ورزشگاه فولاد شهر
روز دوم هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که مدعیان رسیدن به صدر جدول و قهرمانی امیدوارند شاگرد برانکو در تیم ملی بتواند تیم استاد را متوقف کند.

به گزارش گیلان شهر  در روز دوم از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر امروز پنجشنبه سه بازی برگزار می‌شود که در حساس‌ترین آن پرسپولیس میهمان پیکان است. در دیگر دیدارها نیز ذوب آهن در خانه میزبان سپیدرود است و نفت در مسجد سلیمان از ماشین سازی پذیرایی می‌کند.

نفت مسجد سلیمان – ماشین سازی
در نخستین بازی امروز نفت در مسجد سلیمان میزبان ماشین سازی است. تیم میزبان به دلیل نتایجی که در نیم فصل دوم گرفته به انتهای جدول نزدیک شده و اگر همین روند را ادامه دهد شاید هفته‌های انتهایی فصل را با استرس بیشتری دنبال کند.

این در حالی است که ماشین سازی با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته و احساس امنیت بیشتری دارد. رضا خالقی فر با ۴ گل بهترین گلزن تیم ماشین سازی است و اسماعیل شریفات با ۲ گل بهترین گلزن تیم میزبان است.

پیکان – پرسپولیس
سرخ پوشان با استفاده از تساوی خانگی مقابل یکی از دو تیم خودروساز تهران بهترین فرصت را دارند تا با غلبه بر دیگر خودروساز تهرانی فاصله شأن را با این تیم از ۵ به ۷ امتیاز افزایش دهند. اما استقلال تنها و اصلی‌ترین رقیب سرخپوشان نیست.

سپاهان، تراکتورسازی و پدیده دیگر مدعیان قهرمانی در این فصل هستند که هنوز فاصله امتیازی شأن با سرخ پوشانزیاد نشده و برانکو اگر می‌خواهد در پایان هفته بیست و چهارم هم صدر جدول را در اختیار داشته باشد باید حتماً در این بازی پیروز شود.

خطرناک‌ترین بازیکن پرسپولیس مثل دو فصل گذشته علی علیپور است و این مهاجم مازندرانی هم یکی از شانس‌های مسلم آقای گلی است. علیپور با ۱۱ گل بهترین گلزن پرسپولیس است و سیامک نعمتی هم با ۴ گل دومین بازیکن خطرناک سرخ پوشان است.

پیکان با ۲۵ بازی در رده دهم جدول قرار دارد و خطرناک‌ترین بازیکن آنها عیسی آل کثیر با ۵ گل زده است.

ذوب آهن – سپیدرود
ذوب آهن در بهترین فرم این فصل خود قرار دارد و در این حالت باید از یکی از دو تیم قعر نشین که خطر سقوط را احساس می‌کند پذیرایی کند.

سبز پوشان اصفهان یکی از سه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و نمی‌خواهند با خاطره‌ای تلخ از یک بازی خانگی به دیدارهای آسیایی خود بروند و این موضوع کار آنها را حساس‌تر می‌کند.

در هفته‌های اخیر ارسلان مطهری در نقش گلزن و محمدرضا حسینی در نقش گلساز بهترین نفرات ذوب آهن هستند.

جایگاه سپیدرود با هیچ نتیجه‌ای از رده پانزدهم تغییر نمی‌کند اما شاگردان منصوریان این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی و رقم خوردن برخی نتایج دیگر به سود آنها حتی تا هفتم جدول هم صعود کنند.

برنامه دیدارهای امروز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۵ فروردین ۹۸

ذوب‌آهن اصفهان- سپیدرود رشت / ساعت ۱۸:۴۵ ورزشگاه فولاد شهر
داور: موعود بنیادی فرد، کمک‌ها: مهدی الوندی- امیررضا آشور ماهانی، کمک داوران اضافی: حسین زیاری – حسین زمانی، داور چهارم: رضا قیم، ناظر داوری: ابراهیم میرزابیگی

پیکان تهران- پرسپولیس تهران / ساعت ۱۷:۴۵ ورزشگاه شهدا شهر قدس
داور:
 مهدی سیدعلی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری، کمک داوران اضافی: علی بای – مجید محمدی، داور چهارم: محسن سلطانی، ناظر داوری: علیرضا یزدانی

نفت مسجدسلیمان- ماشین سازی تبریز / ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید بهنام محمدی
داور:
 اشکان خورشیدی، کمک‌ها: فرزاد بهرامی – مهدی شفیعی، کمک داوران اضافی: محمد باقرپورباقر – علی اصغر مؤمنی، داور چهارم: محمد راهی، ناظر داوری: خداداد افشاریان

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9137

برچسب ها

خبر های مرتبط

04اردیبهشت
فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
پیوستن به نراتزوری برای اسکودتوی 21

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

04اردیبهشت
یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
مذاکره با کلینزمن تکذیب شد

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics