• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 9568
4
رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار گیلان:

همه امکانات برای جلوگیری از واردآمدن خسارت به مردم بکارگرفته شود

  • کد خبر : 9122
  • 14 فروردین 1398 - 15:18
همه امکانات برای جلوگیری از واردآمدن خسارت به مردم بکارگرفته شود
رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار گیلان در جریان آخرین وضعیت بارش‌ها و عملکرد ستاد مدیریت بحران گیلان قرار گرفت و تأکید کرد که از همه توان و امکانات برای جلوگیری از خسارات‌های احتمالی بر مردم استفاده شود.

به گزارش گیلان شهر ؛ حجت‌الاسلام روحانی عصر امروز در تماس تلفنی با مصطفی سالاری استاندار گیلان، ضمن دریافت اطلاعات آخرین وضعیت بارش‌ها در استان گیلان، بر ضرورت بکارگیری از همه توان و امکانات برای جلوگیری از خسارات‌های احتمالی بر مردم تاکید و تصریح کرد: ضمن حفظ و تقویت آمادگی استان برای بارندگی های احتمالی ظرف هفته های آتی، روند ارسال امکانات و کمک‌های استان برای هموطنان در معرض سیل در موارد نیاز سایر استان‌ها، استمرار یابد.

روحانی در این تماس تلفنی، ضمن ابلاغ سلام و تبریک سال نو به معاونان استانداری، فرمانداران، بخشداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و امدادی و فرماندهان نیروهای مسلح استان، از زحمات، همدلی و تلاش آنان تقدیر و تشکر کرد.
همچنین در این تماس تلفنی، مصطفی سالاری استاندار گیلان گزارشی از آخرین وضعیت بارش‌ها، میزان ذخایر آبی در سدهای سفیدرود و شهربیجار و میزان آمادگی استان در مواجهه با خطرات احتمالی ناشی از تشدید بارش‌ها را به رئیس جمهوری ارائه و مجموعه اقدامات صورت گرفته در استان بویژه ابلاغ و اجرای دو شیوه‌نامه ساماندهی و بهره برداری چندمنظوره از آب‌بندان‌ها و ساماندهی و کنترل سیلاب رودخانه‌های استان و تاثیر آن بر ذخیره یا هدایت جریان آب ناشی از بارش‌ها به سمت دریا و در نتیجه کاهش خطرات سیل را تشریح کرد.
سالاری در این گفتگوی تلفنی، از حمایت‌ها و تدابیر رئیس جمهوری سپاسگزاری و آن را مایه دلگرمی و تلاش مضاعف مسئولان در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics